Fitness Seller

Winterkuur

Eatandgain

Advanced Bodybuilder
Waardering
20
Lengte
1m68
Massa
81kg
Hey mensen,

ben nu al aan het bulken de meeste zitten nog op vakantie en zijn knal droog maar voor mij was het dit zomer geen vakantie dus dacht ik maar gewoon volop bulken. Maar swat dat boeit niet.

Wil tot de winter (januari) natty blijven en natty bulken. Maar in de winter wil ik een kuur zetten en verder bulken. Dus ben ik opzoek naar een bulkkuur waar je mooie resultaten mag verwachten op je 1e kuur.

Op dit moment weeg ik 71kg met 168 lengte en 14. Hopelijk zit ik in januari op 77kg. En dan vanaf 77kg kuren.

Wat zouden jullie me aanraden als 1e kuur waar je als eerste kuur goeie resultaten kan en "moet" verwachten?
Ik dacht aan een :

1-4 dianabol 30mg
4-10 test-e 250mg

of
test-only 10 weken 500mg

alvast bedankt

Hey mensen,

ben nu al aan het bulken de meeste zitten nog op vakantie en zijn knal droog maar voor mij was het dit zomer geen vakantie dus dacht ik maar gewoon volop bulken. Maar swat dat boeit niet.

Wil tot de winter (januari) natty blijven en natty bulken. Maar in de winter wil ik een kuur zetten en verder bulken. Dus ben ik opzoek naar een bulkkuur waar je mooie resultaten mag verwachten op je 1e kuur.

Op dit moment weeg ik 71kg met 168 lengte en 14. Hopelijk zit ik in januari op 77kg. En dan vanaf 77kg kuren.

Wat zouden jullie me aanraden als 1e kuur waar je als eerste kuur goeie resultaten kan en "moet" verwachten?
Ik dacht aan een :

1-4 dianabol 30mg
4-10 test-e 250mg

of
test-only 10 weken 500mg

alvast bedankt

weetje wat misschien een beter idee is kerel, gezien je nu op 14 staat. 71 -> 77kg moet je er een procent of 2 bijrekenen = 16%.

om vanaf nu 4 maandjes te gaan cutten, goed droog te staan en om er dan een bulkkuur in te knallen. anders eindig je je kuur op een procent of 18 dat wil je niet.

weetje wat misschien een beter idee is kerel, gezien je nu op 14 staat. 71 -> 77kg moet je er een procent of 2 bijrekenen = 16%.

om vanaf nu 4 maandjes te gaan cutten, goed droog te staan en om er dan een bulkkuur in te knallen. anders eindig je je kuur op een procent of 18 dat wil je niet.

+1 jij hebt helemaal gelijk en als je dan gaat cutten raak je veel kwijt.
Ik ging altijd heel diep rond de 5% dan een kuurtje tot 12% en weer cutten.

+1 jij hebt helemaal gelijk en als je dan gaat cutten raak je veel kwijt.
Ik ging altijd heel diep rond de 5 dan een kuurtje tot 12 en weer cutten.

krijg nu al honger man hahhah.

ot; in 4 maanden moet het lukken om goed droog te komen dus zou dat gewoon gaan doen, 10-12% is mooi om te beginnen, gezien de tijd die je dan hebt haal je dat makkelijk. des te droger je bent te meer marge je hebt om je vp te laten oplopen en dus goeie gainz te kunnen maken. gl

• Topic Starter Topic Starter

Daar dacht ik ook na. Maar als ik nu bijvoorbeeld op 16% kom in Januari en dan me bulkkuur zet. ja dan eindig ik op 18% Mee eens. Na me bulkkuur zit ik ongeveer 14 week verder en dan is het ongeveer 3.5 maanden.

Start bijvoorbeeld :

Januari 77kg 16% > bulkkuur 3,5 maanden ( 14 weken ) kom je uit op Maart.

Vanaf maart off blijven tot en met mei. en vanaf mei heb je 2 maanden om te cutten. kan ik met behulp van AAS niet in die 2 maanden van bijvoorbeeld 18% naar die 10/11% wil niet extreem droog worden.

Het is maar een voorstel, anders doe ik het op jou manier.

Daar dacht ik ook na. Maar als ik nu bijvoorbeeld op 16 kom in Januari en dan me bulkkuur zet. ja dan eindig ik op 18% Mee eens. Na me bulkkuur zit ik ongeveer 14 week verder en dan is het ongeveer 3.5 maanden.

Start bijvoorbeeld :

Januari 77kg 16% > bulkkuur 3,5 maanden ( 14 weken ) kom je uit op Maart.

Vanaf maart off blijven tot en met mei. en vanaf mei heb je 2 maanden om te cutten. kan ik met behulp van AAS niet in die 2 maanden van bijvoorbeeld 18% naar die 10/11% wil niet extreem droog worden.

Het is maar een voorstel, anders doe ik het op jou manier.

met behulp van aas zou dat wel moeten lukken ja, al is 8% best veel hoor.. dan moet je wel een flinke cutkuur inlassen. sowieso nooit meer zonder aas cutten na je eerste kuur. dan moet er 14-16kg vanaf, ik weet niet of dat bevordelijk is voor je gains die je gemaakt hebt met je kuurtje.. dan gebeurt er dit met ze :hornyna:

maar waarom zou je je vp zo hoog laten oplopen (18%) is mijn vraag ? mi is dat onnodig. tis niet leuk om tegen zo'n berg vet aan te hikken toch ? je kan beter cutten VOORdat je een bulkkuur inzet, anders maak je het jezelf onnodig lastig omdat aasgains veel moeilijker te behouden zijn dan nattygains.

Waarom niet gewoon naturel doorgaan? Genoeg winst te behalen nog.

met behulp van aas zou dat wel moeten lukken ja, al is 8% best veel hoor.. dan moet je wel een flinke cutkuur inlassen. sowieso nooit meer zonder aas cutten na je eerste kuur. dan moet er 14-16kg vanaf, ik weet niet of dat bevordelijk is voor je gains die je gemaakt hebt met je kuurtje.. dan gebeurt er dit met ze :hornyna:

maar waarom zou je je vp zo hoog laten oplopen (18%) is mijn vraag ? mi is dat onnodig. tis niet leuk om tegen zo'n berg vet aan te hikken toch ? je kan beter cutten VOORdat je een bulkkuur inzet, anders maak je het jezelf onnodig lastig omdat aasgains veel moeilijker te behouden zijn dan nattygains.

Omdat ik net zo lekker bezig ben met bulken en geen zin heb om te cutten :( staat iedereen in de gym lekker groot en hebben zij enorm veel kracht omdat zij bulken kom ik aan in een periode waar iedereen bulk zit ik dan lekker te cutten.

Anders doe ik gewoon bulk,cut,bulk cut korte periodes achter elkaar.. Wil echt niet stoppen met het bulken. Kracht gaat net lekker vooruit :D

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:20 ----------

Waarom niet gewoon naturel doorgaan? Genoeg winst te behalen nog.

pas in januari :o

Vergeet je nakuur niet -> nolvadex.

Niemand heeft zin in cutten.
Ga gewoon lekker droog je kuur in.
Scheelt je bijwerkingen en teleurstellingen.

je moet niet naar de rest kijken man op jezelf focussen. ga na wat voor jou het beste is, als je dat lastig vind neem dan gewoon een voorbeeld aan mijn post. wat mentos zegt, in een wat langere versie.

Wachten tot januari zal het verschil niet maken. Sterker nog, als je toch wilt kuren, doe het dan nu. Ga nu lekker 10-12weken bulken op Test met een Dbol kickstart. Dan ben je rond de kerst klaar. Dan zou je theoretisch half maart weer kunnen beginnen. Dan kijk je of je dan clean wilt bulken of droog wilt worden voor de zomer en een cut kuur gaat doen.

Als je nu gaat kuren word je echt niet opeens 18. Als je gewoon clean bulkt dan ga je echt niet vet worden ofzo. En stel dat je 1kg vet aankomt en 7kg spiermassa, dan blijft je vet percentage het zelfde. Ff uit mn hoofd.

Je bent 71kg, dan ben je echt niet vet op 14%. Helemaal niet.

Dus nu lekker kuren en bulken. De zomer is al voorbij. Dan herstellen en kijken waar je staat voor de zomer volgend jaar.

Ja als je dan toch begint, dan beter nu gelijk beginnen.

Terug
Naar boven