Fitness Seller

Wintersmaak Kwark (ALDI)

3nigma

Huge Freak
Waardering
693
Lengte
1m75
Ik zag het net bij aldi, magere kwark met smaakje, dacht vertel tegen jullie....misschien iemand interesse.
Heb zelf 2 stuks gehaald, smaken klonken lekker.
Walnoten-honing, mandarijn-amandel-kaneel, appel-kaneel.
Voor macro's zie links:
[Link niet meer beschikbaar]

Die met mandarijn was niet echt lekker. Die appel kaneel was erg lekker. Walnoten honing nog niet zien liggen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vertel straks wel hoe de smaken zijn. Heb ook geen mandarijn gehaald, leek me niet echt lekker.
Ik vind de macro's ook niet bepaald slecht.

En hoe duur zijn ze per stuk?
staat helaas niet in de folder maar ga morgen toch proberen...
Karma voor je post ;-)

• Topic Starter Topic Starter
Oh ja, was helemaal vergeten :p
Zijn 99 cent per potje van 500g.

Zijn die in elke Aldi te verkrijgen?

wss ben ik echt een pure uitzondering, maar ik vind de gewone, neutrale kwark lekkerder.. Ik vind kwark gewoon lekker, velen kunnen het niet eten zonder honing oid maar ik vind het gewoon enorm lekker lol.

Ik snap echt niet waarom niet iedereen gewoon whey door zijn of haar kwark gooit. Ik heb 4 smaken whey thuis dus heb elke dag een andere smaak kwark met prima macros.

Ik snap echt niet waarom niet iedereen gewoon whey door zijn of haar kwark gooit. Ik heb 4 smaken whey thuis dus heb elke dag een andere smaak kwark met prima macros.
Ik doe er bosvruchten door, ook aanrader!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wss ben ik echt een pure uitzondering, maar ik vind de gewone, neutrale kwark lekkerder.. Ik vind kwark gewoon lekker, velen kunnen het niet eten zonder honing oid maar ik vind het gewoon enorm lekker lol.
+1
Ben juist gek op de zure smaak.
Maar met een schep isolaat of enkel wat kaneel erdoor ook zalig.

Ik ga het toch eens kopen. Kwestie van afwisseling :p

6,9 gram per 100? Wel beetje karig!

Terug
Naar boven