XXL Nutrition

Witte band BJJ vs 25 jaar kung fu

• Topic Starter Topic Starter
Nog een keer BJJ vs kung fu

Dit keer wing chun. En deze keer beter getrainde bjj-vechter

YouTube - BJJ vs Wing Chun

YouTube - BJJ vs Wing Chun 2

Mooi gevecht, toont hoe gemakkelijk en snel een takedown, guardpass naar sidemount en dan full mount is als iemand niet weet wat ertegen te doen.

wel leuk om te zien, en nog maar eens, zoek het grondgevecht niet op maar ontken het zeker niet....

Het filmpje komt een beetje over als sportauto vs. vrachtwagen.. alleen dan niet around the track, maar in een demolition derby.
Altijd die "discussies" over welke vechtsport beter en effectiever is...

Je hoeft als goede grondvechter in elk geval nooit bang te zijn voor een kickboxer. Hoewel het natuurlijk veel stoerder klinkt als je op kickboxen zit.;)

Beetje kansloos om BJJ met Wing chung te vergelijken wing chung worden geen tournooien gehouden Sanda, X treme sanda en Sanshou wel.

betere vergelijking

Frank Shamrock tegen Sanshou Pro Chung le

http://www.youtube.com/watch?v=7Otg8GrZQkk&feature=related

2 goed getrainde vechters een grappler tegen een meer staand georienteerde vechter. Hoewel dit natuurlijk 2 profs zijn en Cung Le ook gewoon wel redelijk wat kan qua worstelen, was de gameplan van meneer Frank Shamrock echt om te janken. Het hele gevecht blijven staan tegen een kickbokser terwijl je m op de grond waarschijnlijk verslaat, hoe dom ben je dan.

• Topic Starter Topic Starter
2 goed getrainde vechters een grappler tegen een meer staand georienteerde vechter. Hoewel dit natuurlijk 2 profs zijn en Cung Le ook gewoon wel redelijk wat kan qua worstelen, was de gameplan van meneer Frank Shamrock echt om te janken. Het hele gevecht blijven staan tegen een kickbokser terwijl je m op de grond waarschijnlijk verslaat, hoe dom ben je dan.

Volgens mijn geheugen had Frank Shamrock had in de persconferentie voor de fight gezegt dat hij staand ook van Cung Le kon/ging winnen, daarom is hij niet naar de grond gegaan. Fail natuurlijk, maar hij heeft het toch goed gedaan...

Volgens mijn geheugen had Frank Shamrock had in de persconferentie voor de fight gezegt dat hij staand ook van Cung Le kon/ging winnen, daarom is hij niet naar de grond gegaan. Fail natuurlijk, maar hij heeft het toch goed gedaan...

Klopt hij heeft het niet verkeerd gedaan in het staande gevecht. Maar wie verzint er nou zoiets om 3 rondes met een kickbokser te gaan staan. Kijk als je wilt laten zien dat je ook staand kunt vechten laat dat dan 1 of 2 rondes zien, haal hem dan naar de grond en submit m. T belangrijkste lijkt mij toch die titel houden maargoed kan aan mij liggen.

Terug
Naar boven