XXL Nutrition

Witte rook

Meccanicc

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
83kg
We hebben een nieuwe paus mensen. Duitser Ratzinger is t geworden. Benedictus wordt zijn nieuwe naam als paus....

Een nazi als paus, hurrah! \0/

Zowat de meest conservatieve josti die er rondloopt, goed bezig Kerk :rolleyes:

Gefeliciteerd allemaal :clap: :thumbs: 8)

Een conservatievere keuze was er niet, stelletje bejaarden.

Haha ne paus van 78 jaar. Volgend jaar kunnen ze weer ne nieuwe kiezen :rolleyes:

Den hitlervriend :D

het is meer een soort 'tussen paus' want hij is al 78 dus hij zal wel snel de pijp uitgaan :o

verder kan het me eigenlijk niks schelen wat er daar in vatikaanstad gebeurt, die mensen leven toch in een andere wereld...

schandalig vind ik het
77 (of is het al 78?) jaar
hoe kan zo iemand nu allround serieus worden genomen?

die mensen leven daar in een geheel eigen wereld, met de tijd meegaan is er niet bij.
Ach jah, over 2 of 3 jaar waarschijnlijk is deze paus waarschijnlijk alweer overleden.

wat??? een nieuwe paus:eek:
van 78:eek:
wedje leggen op wie de volgende word?:D
waarom hij eigenlijk?

Aartsconservatief, het gaat lachen worden voor de Katho's! :D

EN van de Hitlerjugend (alhoewel ieder knulletje daarbij moest maar dat terzijde)

Ze hebben een echte die-hard gekozen. Ongelooflijk.... Terug in de tijd

exarchos zei:
EN van de Hitlerjugend (alhoewel ieder knulletje daarbij moest maar dat terzijde)

Geheel in de traditie van het Vaticaan dus, wiens privébank de Nazi's indertijd hielp naar zuid-Amerika te vluchten en er miljoenen aan opstreek.

Ach is toch maar een tussenpaus. Binnen 5 jaar kunnen ze weer stemmen.

Ach, in het gunstigste geval is er 1tje iets minder conservatief dan een ander.
Maar het zal écht nog wel ff duren voordat abortus/euthanasie wordt gedoogd door het Vaticaan.

Laat ze eerst maar es het condoomgebruik accepteren, dat scheelt in ieder geval al een hoop ellende.

pfffff ik ruik weer vriendjespolitiek en machtsmisbruik .

ik zeg 1ding . laat een duitser nooit regeren :mad: of de geschiedenis herhaalt zich

Jullie hadden liever een lekker wijf van 25 als paus ???

wtf maakt het jullie uit wie er paus is, jullie zijn toch allemaal heidenen..

Terug
Naar boven