MuscleMeat

Witte rook

Brutez zei:
Jullie hadden liever een lekker wijf van 25 als paus ???

wtf maakt het jullie uit wie er paus is, jullie zijn toch allemaal heidenen..

Het ****t me idd echt geen reet welke ouwe knar daar in zo'n maf pakkie gaat lopen. :D

Veel plezier ermee. ;)

DBC01 zei:

thanks dat houd me weer ff bezig.... :D

ik heb zo'n hekel aan die poppekast!!
iemand die zoveel effect heeft op de mensen in de wereld mag wel wat doordachtere opmerkingen maken en eisen stellen... en wie zijn zij om eisen te stellen!? zo'n vent wordt op een voetstukgezet zodat de mens weer iets tastbaars heeft om in te geloven! :thumbd:

Boeien, hij stinkt toch... :D

Brutez zei:
Jullie hadden liever een lekker wijf van 25 als paus ???

wtf maakt het jullie uit wie er paus is, jullie zijn toch allemaal heidenen..

nee maar wel iemand die nieuwe impulsen geeft en tenminste erkent dat het leven evolueert.
zo zou de kerk alleen maar aan geloofwaardigheid winnen

wat zal de uitkomst zijn? nog meer mensen die het vaticaan zien als een soort poppenkast, nog minder mensen in de kerk, nog meer afstand van geloof

nuja, who gives a damn? voor ons maakt het weinig uit, maar nog wel voor een groot stuk van de wereld, en je zou verschieten hoeveel invloed zo'n figuur nog heeft op sommige bevolkingsgroepen

Ergens wist ik dat ze deze gingen verkiezen, ze willen daar gewoon niet aan vernieuwing denken/werken...

zo, daar gaat het vredesproces in het Midden Oosten... de relaties die (heel voorzichtig) door de kerk met Israel weer waren aangegaan zijn nu in 1 klap weer vernietigd.

Dus mensen die denken dat het allemaal niet uitmaakt: think again. Helaas heeft dit archaïsche instituut nog ongelooflijk veel politieke macht.

zijn eerste woorden:
Bedaaaaaaaaaaaaaankt voor dieeeeee fiieeeeeeeetsen ;)

Nieuwe paus hitler jugend.. Lekkere prediker..

http://www.indymedia.be/news/2005/04/95785.php

Alternatieve info Ratzinger

Kevin Wolfs 19/04/2005

Bron: sunday times + standaard

Ratzinger is verkozen als 265ste paus.
Ratzinger staat bekend in de kerk als een oerconservatief: hij steunde de paus volledig in zijn standpunten tegen abortus, tegen het gebruik van het condoom en tegen de rol van de vrouw in de kerk.

De sunday Times kwam een aantal dagen geleden met het nieuws dat hij tot 1944 lid was van de Hitlerjugend. Zelf zegt hij daarover dat dit "onder druk gebeurde, dat het niet anders kon in die tijd". Als ik de feiten beter bekijk dat kom ik snel tot de conclusie dat er in deze bewering fouten zitten.

De vader van Ratzinger was een politieagent in Beieren, om de nazi's te ontwijken verhuisde de familie meerdere malen. In 1937 ging zijn vader met pensioen en vestigden ze zich in Traunstein, dat is een klein dorpje in Beieren in de buurt van het buitenverblijf van Hitler in Berchtesgaden.

Hij werd op de leeftijd van 14 lid van de Hitlerjugend "het kon niet anders" beweert hij daarover.

Na 2 jaar, in 1943 wordt hij lid van een anti - luchtafweerbataljon in de buurt van een BWM fabriek waar motoren voor vliegtuigen gemaakt werden. In dat fabriek werden dwangarbeiders tewerkgesteld uit het Dachau concentratiekamp.

Deze dwangarbeiders moesten onder de meest afschuwlijke omstandigheden werken in deze pseudo fabriek concentratiekampen.
De broer van mijn grootmoeder is in de oorlog als dwangarbeider moeten gaan werken in deze fabrieken. Hij sprak vroeger over de omstandigheden in deze "fabrieken" men moest 18 per dag werken en kreeg bitter weinig eten. De gevangenen werden mishandeld en stierven al heel snel ten gevolge van uitputting en ontbering.

Onze nieuwe paus Ratzinger was getuige van dit leed en verklaarde dus nog altijd dat hij niets kon doen. Toch was hij een overtuigd katholiek en predikte reeds de waarden van de kerk... Bemin uw naaste?

Ratzinger was niet alleen getuige maar ook beschermer van deze fabrieken. Hij zat in een commando dat de vernieting van deze werkkampen moest voorkomen.
Daarover kwam hij met de smoes af dat hij een ontsteking had in zijn vinger en daardoor nooit een schot kon lossen.

Begin 1944 ging hij naar Hongarije waar hij tankmijnen installeerde tegen de Sovjettanken. Daar voerde hij oorlog tegen de Sovjets die al aan het oprukken waren. Hij ziet daar hoe de SS heel der dorpen platbrandden en Hongaren en Joden opjoegen naar de concentratiekampen.

Weer doet Ratzinger niets... Zijn katholieke waarden spelen hem blijkbaar nog geen parten. Nog steeds houdt hij vol dat hij het nazisme niet geholpen heeft.

Ik vraag me af hoe de dwangarbeiders van BWM naar hem keken? Ze zagen iemand in een bruinuniform die een afweergeschut bediende. Ze zagen hem als dezelfde persoon die ze dag in dag uit mishandelden.
Hoe zouden de Hongaren hem bezien hebben die werden opgejaagd door de SS? Weer een bruin uniform dat mijnen installeerde tegen de Sovjets.

In arpil 1944 deserteert hij, na 3 jaar actieve dienst in het nazileger van Hitler. Ondertussen stierven miljoenen Joden en verzetslui in de concentratiekampen. Nota: veel Duitsers deserteerden al op die moment toen bleek dat de oorlog niet meer gewonnen kon worden.

Hij kreeg blijkbaar nooit wroeging "hij kon niet anders"...

Hij blijft op de dag van vandaag zijn rol minimaliseren in de Hitlerjugend.

ja lekker boeiend. Mijn opa heeft ook moeten vliegen voor ome Adolf. Je kon toen idd niet anders..

Het vaticaan heulde in de oorlog met de moffen :eek: , ze moeten zeker nog wat belastende documentjes en dergelijke lozen :evil2: , vandaar de keuze :mad:

KaLe zei:
ja lekker boeiend. Mijn opa heeft ook moeten vliegen voor ome Adolf. Je kon toen idd niet anders..

Alleen is jouw opa geen paus geworden ;) Ratzinger is door zijn verleden toch een dubieus figuur. Hier in Nederland moest bijvoorbeeld ooit een kamerlid genaamd Willem Aantjes aftreden omdat er bepaalde onthullingen over zijn Waffen SS verleden naar boven kwamen. Bleken later grotendeels onwaar, maar het leed was al geschied.

Ik merge dit topic even met eerder genoemd paus topic. Kijken of die feature werkt. :p

/edit:
Gelukt. Ganz geil. :cool:

EricR zei:
Alleen is jouw opa geen paus geworden ;) Ratzinger is door zijn verleden toch een dubieus figuur. Hier in Nederland moest bijvoorbeeld ooit een kamerlid genaamd Willem Aantjes aftreden omdat er bepaalde onthullingen over zijn Waffen SS verleden naar boven kwamen. Bleken later grotendeels onwaar, maar het leed was al geschied.

Idd!
En ik vind gedwongen of niet gedwongen een prominent persoon als de paus(de opvolger van Petrus) zou toch niet een verleden moeten hebben waar ie keek hoe mensen werden afgeslacht...
Mijn christelijke oma was allerminst blij met een paus die van een organisatie komt die veel van er dierbaren afgeslacht heeft.....

Misschien toch wel een goede zet die Ratzinger..mocht er binnen een paar jaar de Jihad uitbreken over de wereld :rolleyes:

...Benedictus...voorlopig is het voor alle katholieken de...benedichtdus :p !!

Terug
Naar boven