AndroidHealthClinic

Wk kijken op werk. Streamen gaat niet. Oplossing gezocht. helpppppp

z1000

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
2.502
Lengte
1m85
Vetpercentage
Kan iemand hier ons helpen.

Via de computer kunnen we geen streams bekijken. en bepaalde website's zijn geblokt.
Heeft iets met proxy server te maken.

Is er een oplossing hoe we dit probleem kunnen omzeilen?

DBB is ook bijvoorbeeld geblokt. Heb nu me laptop meegenomen en internet via mijn telefoon. Alleen dat is wel heel erg traag internet.

Radio en een flinke dosis voorstellingsvermogen.

• Topic Starter Topic Starter
de it verantwoordelijke van je bedrijf een pak rammel geven en zeggen dat hij die en die sites moet openen :p

de it verantwoordelijke van je bedrijf een pak rammel geven en zeggen dat hij die en die sites moet openen :p

Haha daar heb ik ook over nagedacht. Maar die gasten zijn erg anti voetbal. Zijn een beetje World of Warcraft figuren, maar dan 50 jaar zeg maar.

Simpel. Het kan in 3 stappen:

1. Uitzoeken waar de directeur woont.
2. Zijn vrouw/kinderen/huisdieren/werksters mishandelen.
3. Bij hem langsgaan en zeggen: Als je mij geen WK laat kijken op het werk vermoord ik je hele familie.

Werkt erg goed, heeft bij mij ook geholpen. Wij kijken met ze alle morgen WK:)

OT:
Nee ik heb geen idee hoe dat moet..
Bij ons op het werk hebben ze grote schermen bij de parkeerplaats opgehangen en gaan we met 200 man kijken. Hapjes en drankjes en de hele teringzooi is allemaal geregeld. Best relaxt geregeld eigenlijk:)

Haha daar heb ik ook over nagedacht. Maar die gasten zijn erg anti voetbal. Zijn een beetje World of Warcraft figuren, maar dan 50 jaar zeg maar.

kan je misschien op unibet.com?

die zenden bijna alle wedstrijden live uit

Simpel. Het kan in 3 stappen:

1. Uitzoeken waar de directeur woont.
2. Zijn vrouw/kinderen/huisdieren/werksters mishandelen.
3. Bij hem langsgaan en zeggen: Als je mij geen WK laat kijken op het werk vermoord ik je hele familie.

Werkt erg goed, heeft bij mij ook geholpen. Wij kijken met ze alle morgen WK:)

OT:
Nee ik heb geen idee hoe dat moet..
Bij ons op het werk hebben ze grote schermen bij de parkeerplaats opgehangen en gaan we met 200 man kijken. Hapjes en drankjes en de hele teringzooi is allemaal geregeld. Best relaxt geregeld eigenlijk:)

Whahaha yeahhh. Goed plan:D

Maar erg netjes van je werkgever.
Toch vet om zoiets mee te maken.

Ik werk thuis, moet het alleen met moeder de vrouw rond zien te krijgen.

zoek een voetbalfan binnen het IT-team en vraag naar een proxy die wel streaming doorlaat zodat jullie samen gezellig voetbal kunnen kijken.

of zet een VPN verbinding op met je PC thuis, zodat al het internetverkeer langs daar gaat

Bij ons op werk kan je morgen (zaterdag)ochtend gaan werken zodat je maandag middag vrij kan krijgen voor 't voetbal. Misschien is dat een idee om voor te stellen aan je baas :p.

justintv is ook een app voor de iphone.. kun je ook streams ontvangen.

Zoek iemand in het bedrijf met digitenne, en neem een klein TVtje mee.

Wat je anders zou kunnen proberen is een programma zoals TVUPlayer installeren en proberen via dat programma te streamen. Dan stream je wel via internet, maar niet via de explorer zelf.

Laatst bewerkt:
Digitenne inderdaad met kleine tv, als je tenminste signaal hebt. Ned 123 zijn toch gratis dus je hoeft geen abonnement af te sluiten, tv moet wel digitale ontvanger hebben of een losse lenen/kopen.

Je hebt ook usb apparaatjes waar je een antenne op kan aansluiten en zo Ned 123 op je laptop of computer ontvangen, kost wel iets van 40 euro dacht ik (gewoon de goedkoopste zonder smartcard natuurlijk).

1 -> internetopschool.nl
2 -> sporza live stream

iphone of kan die dat niet ?

Je hebt van die proxy zooi als masterunblocker enzovoort, gebruik ik ook altijd op school. kan je naar elke site zonder dat ie geblockt wordt.

Terug
Naar boven