XXL Nutrition

word mijn nieuwe kuur

waaskaas

Competitive Bodybuilder
Waardering
255
Lengte
1m77
Massa
96kg
Vetpercentage
5%
12 weken kuur test tren mast provi met nakuur nolva

wil aan dbb leden vragen hoe jullie het ervaren hebben tijdens kuren :)

is niet mijn eerste kuur ;)

graag hoor ik jullie reactie :)

20130907_120544.jpg

20130907_120553.jpg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
oeps er is iets mis gegaan met mijn pc moet in de aas topic hij heeft hem in voor vrouwen topic gezet ??? hoe verwijder ik dit ?

De meeste zijn erg negatief over GG. Mijn eerste kuur en kan moeilijk vergelijken met andere merken. Maar ik ben op de test-e de eerste weken flink aangekomen en heb afgelopen maandag mijn 5e injectie gezet. Ben stappen aan het maken en verbreek wel mijn eigen records. Voor mijn gevoel werkt het goed. Maar weet niet of je bij andere gear grotere stappen maakt. Want ik lees in sommige logs dat ze veel sneller gainen nog....

Denk dat de meer ervaren onder ons je hier meer over kunnen zeggen.

De meeste zijn erg negatief over GG. Mijn eerste kuur en kan moeilijk vergelijken met andere merken. Maar ik ben op de test-e de eerste weken flink aangekomen en heb afgelopen maandag mijn 5e injectie gezet. Ben stappen aan het maken en verbreek wel mijn eigen records. Voor mijn gevoel werkt het goed. Maar weet niet of je bij andere gear grotere stappen maakt. Want ik lees in sommige logs dat ze veel sneller gainen nog....

Denk dat de meer ervaren onder ons je hier meer over kunnen zeggen.

gg over het algemeen top spul..;) niks op aan te merken maar iedereen zijn eigen mening he (Y)

ja ben ook flink wat kilos aan gekomen door gg :) ben nog meer gaat eten ook naar de kuur blijft mijn voedingschema in orde :p

Ik hoor zelfs van jongens die niet eens weten hoe internet werkt dat de enige gains die ze krijgen van gg komen van de abcessen in hun reet. Wellicht dat ze nu wel weer hun zaakjes op orde hebben maar ik zou toch een beetje huiverig blijven.

Ik hoor zelfs van jongens die niet eens weten hoe internet werkt dat de enige gains die ze krijgen van gg komen van de abcessen in hun reet. Wellicht dat ze nu wel weer hun zaakjes op orde hebben maar ik zou toch een beetje huiverig blijven.

heb geen abcessen gehad van gg ;) gebruik alleen maar gg en moet zeggen dat ik er heerlijk op ga ;) nooit problemen of wat dan ook met dit product :) heb ook ander merken gehad daar was ik niet echt tevreden over ;)

Ik heb ook het zelfde maar ben helaas nog niet begonnen door een gebroken hand

GG vind ik dus echt rommel. Ik heb nog nooit een goed product gehad van GG, en ben nog nooit tevreden geweest na een GG kuur. Maar goed.......ieder voor zich! ;)

Als het zo goed voor je werkt hoezo open je dan dit topic?

Terug
Naar boven