GarageGym
Novice
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb de LF470WR Halterschijven Standaard van WorkoutSupply, Kwaliteit is zeer goed. Nu heeft een standaard wel niet zoveel te lijden maar 1,5 jaar in gebruik en geeft nog steeds geen kick![]()
Als je simpelweg het budget niet hebt voor bijvoorbeeld een MegaTec of Barbarian Line rack van ons -- of een Body-Solid, BodyCraft, Powertec of ander concurrerend merk in deze prijsklasse -- dan heb je inderdaad geen andere optie dan te kopen bij dit soort prijsvechters.Dit ziet er zeker niet verkeerd uit. Ik ben ook geïnteresseerd in dat half rack met pulley systeem voor €339 mede omdat ik niet zoveel geld heb voor dit soort dingen. Ik snap wel dat het echt budget is en het niet goedkoper bestaat, echter heb ik niet het dubbele bedrag liggen om een "professionele" te kopen bij die fitness supplier die hier ook wel eens post. Daardoor ben ik dus zeker geïnteresseerd in deze. Zou je misschien wat foto's van jouw setup kunnen posten?
Ik zou dan eerder kijken naar hun nieuwe half rack, die is ook erg goedkoop maar ziet er ten minste wat beter uit qua constructie (gekopieerd van onze MegaTec zelfs, net zoals hun oude model gekopieerd was van Powertec
)Bedankt voor je reactie. Hebben ze het echt gekopierd? En dat laten jullie zomaar toe? Probeer je me nou schuldig te laten voelen?Als je simpelweg het budget niet hebt voor bijvoorbeeld een MegaTec of Barbarian Line rack van ons -- of een Body-Solid, BodyCraft, Powertec of ander concurrerend merk in deze prijsklasse -- dan heb je inderdaad geen andere optie dan te kopen bij dit soort prijsvechters.
De huidige uitverkoopsprijzen (30% korting) van de oude modellen van Workoutsupply zijn ook wel extreem laag maar die modellen zullen niet voor niets uitverkocht wordenIk zou dan eerder kijken naar hun nieuwe half rack, die is ook erg goedkoop maar ziet er ten minste wat beter uit qua constructie (gekopieerd van onze MegaTec zelfs, net zoals hun oude model gekopieerd was van Powertec
)
Maar ik heb helaas geen 6-700 euro liggen voor zoiets en qua kwaliteit ach ik ben nogsteeds een beginner die niet half weet waar die mee bezig is dus dat het geen professionele kwaliteit is maakt me niet zoveel uit. Zodra het maar niet uit elkaar valt na een jaar.
Dit ziet er zeker niet verkeerd uit. Ik ben ook geïnteresseerd in dat half rack met pulley systeem voor €339 mede omdat ik niet zoveel geld heb voor dit soort dingen. Ik snap wel dat het echt budget is en het niet goedkoper bestaat, echter heb ik niet het dubbele bedrag liggen om een "professionele" te kopen bij die fitness supplier die hier ook wel eens post. Daardoor ben ik dus zeker geïnteresseerd in deze. Zou je misschien wat foto's van jouw setup kunnen posten?
Dit ziet er zeker niet verkeerd uit. Ik ben ook geïnteresseerd in dat half rack met pulley systeem voor €339 mede omdat ik niet zoveel geld heb voor dit soort dingen. Ik snap wel dat het echt budget is en het niet goedkoper bestaat, echter heb ik niet het dubbele bedrag liggen om een "professionele" te kopen bij die fitness supplier die hier ook wel eens post. Daardoor ben ik dus zeker geïnteresseerd in deze. Zou je misschien wat foto's van jouw setup kunnen posten?
Houd alleen in het achterhoofd dat die goedkopere rekken vaak toch wat overdrijven met de aangegeven statische belasting, wetende dat toch niemand die belasting toepast. En dan wil ik de nadruk op statische belasting plaatsen.
Ik heb zelf in het verleden een goedkoper rack gehad dat tot 300kg belastbaar was. Hier liet ik door een fout van mijzelf en de spotter de bar vallen tijdens het banken.
Dit had als gevolg dat de safety's dusdanig gevaarlijk gebogen waren dat je het bijna geen safety's meer zou mogen noemen.
Met squats in een barbarian rack heb ik ook wel eens een stunt uitgehaald, maar daar hebben de safety's vrijwel geen schade van ondervonden. Ik heb zelf een Fortex rack overigens.
De meerwaarde van een merk rack is vaak dat deze vaak toch kwalitatief beter betrouwbaar zijn, en dat de aangegeven belasting daarvan eerder lager wordt ingeschat dan hoger. Een halter van 100kg die uit je handen valt kan al gauw met 3x zo zwaar kwa belasting op je rek terecht komen.
Dan trainen we ongeveer even langTrain nu +- 22 jaar en heb nog nooit spotter gebruikt dus kan me hier ook niet in vinden, verder geeft je zelf al aan dat de belasting vrijwel nooit gehaald wordt. Met andere woorden voor mij is er geen meerwaarde alleen maar dat het veel meer euros kost.
Gr.
Ik gebruik een spotter meestal ook alleen met een liftoff, maar dat staat helemaal los van het rek zelf.
Iemand een idee wat er met workoutsupply.nl aan de hand is? Site is al weken down.