Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijf surrealistisch wat hun hebben doorstaan. Zou het geen vijf seconden uithouden! Maar als ik Beevor mag geloven dan kan er geen enkele slag tippen aan de slag om Stalingrad.
Leningrad duurde langer en was nog bloediger. Verdun lijkt me overigens wel heftiger gelet de plaats van de strijd, gevangen in een loopgraaf is een stuk onwerkelijker dan een slag tussen (verwoeste) gebouwen.
Met bloediger bedoel je gesneuvelden of degene die om zijn gekomen door honger?

Wat dacht je van de Slag bij Tannenberg? Was de ratio 1 Duitse doden tegen 8 RussischeBerlijn is het bewijs dat de Russen niet te snugger waren op tactisch vlak. Zhukov stuurde ook zijn soldaten en masse de mijnenvelden in, aardig gestoord ben je dan. Hij had ook de grootste moeite tijdens de slag om Seelower, twee dode Russen tegenover één Duitser. Schatte hem hoger in voordat ik Beevor's boek over Berlijn las.
![]()

Wat dacht je van de Slag bij Tannenberg? Was de ratio 1 Duitse doden tegen 8 Russische![]()