60kg is heus veel hoor om uit te halen. maar er zijn tegenwoordig ply shirts die bijna te vergelijken zijn met denims... het is een nieuwe era poly shirts... ik noem maar een NXG+, een METAL, een RAGE X, een Phenom... allemaal shirts van de nieuwe orde
ik zeg dan ook maximum, kijk maar naar orhan, die haalt er zelfs 65kg uit als ik me niet vergis? maar gewone metals zijn ook gewoon poly, de viking reeks is wel iets speciaals schijnt het ...
nou, eerlijk gezegd, onze pakskes zijn niet meer zoveel waard, dus 't kan goe zijn da als ge een nieuw pakske intraint, ge der wel veel meer kunt uithalen, ALS u triceps sterk genoeg zijn
Koen met een open back triple denim, imagine that
niet meer bro, onze shirts zijn al lang achterhaald... het 'minimum' dat ik nu zou aanzien is de phenom, gemaakt uit het hardcore materiaal. voor de rest zijn het titans die een nieuwe standaard hebben gezet met hun speciale design. idd, je moet er in 'leren' drukken... nu moe'k maar goed sparen voor een denim shirt
ik zei dan ook "één van de sterkste"
. EHPHD is wel de topline van polyshirts die IPF approved zijn (van inzer dan, er zijn veel betere van titan, metal, karin, craine, ... tegenwoordig)
idd, Titan begint meer en meer aan populariteit te winnen, vooral amerikanen me dunkt...