XXL Nutrition

WR bench -125kg klasse

munk

Competitive Bodybuilder
Waardering
2
Brian Siders heeft hier net een freaky WR gebencht in de -125kg klasse. Kon niet juist zien hoe veel het was maar het was ruim boven de 300! ****.......terug naar de gym Koentje

-125??????

ben je niet mis en is het niet +125kg ??

die man is echt huge, ed coan noemde hem zelfs de grootste pl freak ever... kom dat tegen.

• Topic Starter Topic Starter
zou kunnen, zen tweede beurt was 337.5kg op zijn derde beurt heb ik het niet gezien:(

337.5 kg is da, en een totaalrecord van 1147.5kg !!

dat is in lbs :742.5 en 2524.5lbs !!!

dat is dus een verpulvering van het record van Kazmaier in zijn tijd!! brian siders is de nieuwe amerikaanse krachtpatser :D

is wel een mooi totaal : 437.5 - 337.5 - 372.5 ....

stevige vent...

toch zie je dat die pakjes in het banken extreem veel helpen hé. Hij bankt bijna even veel dan hij heft. Den Bil ging ook meer banken met dat pakske hé;)

munk zei:
toch zie je dat die pakjes in het banken extreem veel helpen hé. Hij bankt bijna even veel dan hij heft. Den Bil ging ook meer banken met dat pakske hé;)
bij IPF kunnen ze gewoon niet veel uit hun shirts halen, die zijn maar single ply polyesther, zal maximum maar een 60kg ofzo zijn hoor

60kg !!! dan duw ik bijna 250!!!

munk zei:
euhm, je moet weten dat het shirt dat jij hebt (en ik ook, beiden EHPHD) één van de sterkste shirts is die zijn toegelaten door IPF (denim is niet toegelaten dacht ik?), het is heus meer dan "hup shirt aan en 60kg meer pressen", er zit echt wel een techniek achter. it's not just a shirt, it's a piece of equipment, en you need to train in if you want to learn to use it ;)

toch heb ik gezien dat er niet te veel met inzer duwen maar met titan bro

Wakaera zei:
bij IPF kunnen ze gewoon niet veel uit hun shirts halen, die zijn maar single ply polyesther, zal maximum maar een 60kg ofzo zijn hoor
60kg is heus veel hoor om uit te halen. maar er zijn tegenwoordig ply shirts die bijna te vergelijken zijn met denims... het is een nieuwe era poly shirts... ik noem maar een NXG+, een METAL, een RAGE X, een Phenom... allemaal shirts van de nieuwe orde

munk zei:
nou, eerlijk gezegd, onze pakskes zijn niet meer zoveel waard, dus 't kan goe zijn da als ge een nieuw pakske intraint, ge der wel veel meer kunt uithalen, ALS u triceps sterk genoeg zijn ;)

Wakaera zei:
euhm, je moet weten dat het shirt dat jij hebt (en ik ook, beiden EHPHD) één van de sterkste shirts is die zijn toegelaten door IPF (denim is niet toegelaten dacht ik?), het is heus meer dan "hup shirt aan en 60kg meer pressen", er zit echt wel een techniek achter. it's not just a shirt, it's a piece of equipment, en you need to train in if you want to learn to use it ;)
niet meer bro, onze shirts zijn al lang achterhaald... het 'minimum' dat ik nu zou aanzien is de phenom, gemaakt uit het hardcore materiaal. voor de rest zijn het titans die een nieuwe standaard hebben gezet met hun speciale design. idd, je moet er in 'leren' drukken... nu moe'k maar goed sparen voor een denim shirt :D

munk zei:
toch heb ik gezien dat er niet te veel met inzer duwen maar met titan bro
idd, Titan begint meer en meer aan populariteit te winnen, vooral amerikanen me dunkt...

Deejay_Spike zei:
60kg is heus veel hoor om uit te halen. maar er zijn tegenwoordig ply shirts die bijna te vergelijken zijn met denims... het is een nieuwe era poly shirts... ik noem maar een NXG+, een METAL, een RAGE X, een Phenom... allemaal shirts van de nieuwe orde

ik zeg dan ook maximum, kijk maar naar orhan, die haalt er zelfs 65kg uit als ik me niet vergis? maar gewone metals zijn ook gewoon poly, de viking reeks is wel iets speciaals schijnt het ...

nou, eerlijk gezegd, onze pakskes zijn niet meer zoveel waard, dus 't kan goe zijn da als ge een nieuw pakske intraint, ge der wel veel meer kunt uithalen, ALS u triceps sterk genoeg zijn ;)

Koen met een open back triple denim, imagine that :D

niet meer bro, onze shirts zijn al lang achterhaald... het 'minimum' dat ik nu zou aanzien is de phenom, gemaakt uit het hardcore materiaal. voor de rest zijn het titans die een nieuwe standaard hebben gezet met hun speciale design. idd, je moet er in 'leren' drukken... nu moe'k maar goed sparen voor een denim shirt :D

ik zei dan ook "één van de sterkste" ;). EHPHD is wel de topline van polyshirts die IPF approved zijn (van inzer dan, er zijn veel betere van titan, metal, karin, craine, ... tegenwoordig)

idd, Titan begint meer en meer aan populariteit te winnen, vooral amerikanen me dunkt...
Ik wil nu ff wat metal gear aanschaffen, ik ben tevreden over mijn suit :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Brian Siders zei:
ell us why you remain Drug Free?

I guess my personal choice is based on two reasons. One is my curiousity to see what I am capable of lifing without the use of drugs. Secondly, it would be that I'm
just plain stubborn. I want to show the people that say you can't lift that weight
Drug Free...that it can be done and that I just lifted it! I also want to show people especially beginners that hard work and a Drug Free lifestyle can prevail.

Alweer iemand die claimt dat ie natural is. Ik geloof hem!

Freaky gast idd

he does look like a fat bloated bull tho' :D

I wanna look like a fat bloated bull too... :(

zeker als'k dan zo sterk ben lol :D

dries, dan ben je niet mee met shirt weet je, inzer heeft een pak nieuwe shirts, vandaar dat ik zei dat phenom tegenwoordig een minimum is...

ik zei dan ook "één van de sterkste" . EHPHD is wel de topline van polyshirts die IPF approved zijn (van inzer dan, er zijn veel betere van titan, metal, karin, craine, ... tegenwoordig)

de nieuwe generatie 'topline' shirts van inzer zijn :

Phenom
Rage
Rage-X
Wrath

dat zijn ze :) daarmee dat ik zeg dat onze shirts finaal hebben afgedaan

Deejay_Spike zei:
dries, dan ben je niet mee met shirt weet je, inzer heeft een pak nieuwe shirts, vandaar dat ik zei dat phenom tegenwoordig een minimum is...

de nieuwe generatie 'topline' shirts van inzer zijn :

Phenom
Rage
Rage-X
Wrath

dat zijn ze :) daarmee dat ik zeg dat onze shirts finaal hebben afgedaan
I know, daarom dat ik nu spaar voor een nieuwtje :D

Terug
Naar boven