XXL Nutrition

WR bench -125kg klasse

Vet / Bloated? Vind ik niet, zn buik "lijkt" alleen groot vanwege de lucht die erin zit om goed te kunnen deadliften. De man heeft nog aardige seperaties op zn armen/ benen zo te zien.

lol, jij moet dringend op tijd en stond gaan slapen hé mens... 1.12 in de ochtend is geen uur meer om te reageren :D

maare, u maybe right, still looking good tho', bloated or not!!

en nu ik eraan denk, dit is een verbetering van het record dat destijds door james henderson werd gevestigd!!!

Wat een kracht! Dat geeft motivatie!

Voor alle duidelijkheid Brian Siders drukte in zijn derde beurt 360kg. Helaas werd deze afgekeurd. En misschien leuk om te weten is dat hij in Rage X van Inzer drukt. ;)

• Topic Starter Topic Starter
en waar kun je dat shirt bestellen wim?

bedankt é;)

sniks :D

ik weet trouwens zelf nog ni wa voor shirt ik ga kopen...

het voordeel van de titans is dat ze goeiekoper zijn (via pl .cz slechts 75 euro), en de rage X daar hoor ik ook veel goeds van...

maar aan de andere kant hoor ik dat denims dus ook zeer lang meegaan !

mijn volgende word zeker denim, maar heb nog nie beslist welke. met poly kan ik gewoon niet MM trainen, da is helemaal uitgerokken :(

zo'n rage x zou dat ook uitzetten?

munk zei:
zo'n rage x zou dat ook uitzetten?

Wat bedoel je precies met uitzetten?

Het is strak aan de voorkant en los aan de achterkant. Je krijgt nog meer het effect van een katapult. Iemand die goed met een shirt kan drukken kan er heel veel voordeel uithalen. (Belangrijk is dat je technisch goed drukt).

ik bedoel of het na een tijd een maatje groter wordt net zoals een EHPHD bijvoorbeeld...

munk zei:
ik bedoel of het na een tijd een maatje groter wordt net zoals een EHPHD bijvoorbeeld...

Nee. Je kan het shirt goed wassen en het materiaal is veel dikker/stugger. Je kan bijvoorbeeld in EHPHD trainen (ter voorkoming van blessures) en een RAGE-X gebruiken op de wedstrijden. Let op met het trainen met een shirt om niet overtraint te raken.

bedankt voor de tip Wim!

Titan is wel extreem. Werkt ook pas boven 200.

wimwam zei:
Nee. Je kan het shirt goed wassen en het materiaal is veel dikker/stugger. Je kan bijvoorbeeld in EHPHD trainen (ter voorkoming van blessures) en een RAGE-X gebruiken op de wedstrijden. Let op met het trainen met een shirt om niet overtraint te raken.
munk zei:
lijkt me van wel, het is en blijft polyesther natuurlijk. mss dat het minder zal uitzetten dan een EHPHD, maar als je een shirt wil dat niet rekt heb je denim nodig (en zeker als je er iedere week in trained!)

Terug
Naar boven