XXL Nutrition

wtf bierdopje.com?

ja leuk realist je komt ook op andere fora, wil je nu een koekje?

Oud nieuws...

De Brein mafia is weer lekker bezig.. Tip, download gewoon BS Player, die zoekt bij het starten van een bestand automatisch de juiste ondertiteling in het Engels of Nederlands ;)

VLC player heeft ook add on voor subs, werkt zeer prettig :)

• Topic Starter Topic Starter
Series staan nu al inclusief subs online, eigenlijk nog makkelijker haha.

waar dan realist

Ik wed dat Brein meer schade aanricht aan de entertainment industrie in Nederland dan om het even welk individu of groep van individuen.

Sterker nog, het zogenaamd illegaal (eigenlijk kan downloaden of uploaden nooit illegaal zijn omdat je eigenlijk geen tastbare eigendom afhandig maakt) delen van content heeft waarschijnlijk juist een positief effect op de verkoop (dit is wat studies aangeven).

• Topic Starter Topic Starter
Ik wed dat Brein meer schade aanricht aan de entertainment industrie in Nederland dan om het even welk individu of groep van individuen.

Sterker nog, het zogenaamd illegaal (eigenlijk kan downloaden of uploaden nooit illegaal zijn omdat je eigenlijk geen tastbare eigendom afhandig maakt) delen van content heeft waarschijnlijk juist een positief effect op de verkoop (dit is wat studies aangeven).

Indd, bepaalde series zoals Game of Thrones hebben hun populairiteit juist te danken aan het downloaden.

Die sukkels van brein willen gewoon hun zakken vullen en geven geen **** om de entertainment industrie.

Terug
Naar boven