Fitness Seller

WTf dit moet echt bullshit zijn :|

Ik ben anders heel goed gegaan op 1 potje! Wat dacht je van 15 kilo in een week!

:P Niet dus, denk dat het weer lekker gebakken lucht is...

Geloof alles maar

:rolleyes: Als je alles moet geloven wat er soms in de supplementen shops hangt ivm creatine, vendetta, ....

Dan kan ik beter voor 100€ wat supps kopen en kom ik volgens hun ook 10kg bij op een maand.

Kan ik evengoed de AS weggooien..... :rolleyes:

effect(en)? bijwerking(en)?

En nu de vraag: welk(e) effect(en) heeft het? Bijwerking(en)? En nu niet een antwoord van "shit" of iets dergelijks; maar een zinnig onderbouwd antwoord aub.!

Karl Noten Gebruikt deze ook

9061129125.jpg

Met dat produkt zet je monstermassa aan.

Mars zei:
Met dat produkt zet je monstermassa aan.

Eerst komen de monster triceps, gevolgd door een paar huge shredded quads! Je kan elk moment uit je vel knappen! Dit is het geweldige resultaat van maar 1 cap per dag! Let op; neem niet meer dan 2 caps per dag.

:D

Ik heb er 3 kilo meegewonnen in 4 weken tijd met daling van vet van 0.6%

1. ze beloven de laagste prijs garatie, terwijl op bijna alle site's die ik kan vinden die het verkoopt goedkoper is.
2. ze hebben dat hele verhaal gewoon gecopieerd en vertaald van bodybuilding.com
http://www.bodybuilding.com/store/vyo/viral.html

goede site :rolleyes:

Ryu zei:
Ik heb er 3 kilo meegewonnen in 4 weken tijd met daling van vet van 0.6%

Dit klinkt als een serieus bericht tussen alle lachwekkende berichten door of ben ik nu te serieus (nieteens gelezen wat er in de topicstart staat hoor was naar mijn inzien niet de moeite waard met deze reacties :P)

wilde jam, bosbessen smaak??

Op de gym van mij raad iemand mij dit serieus ook aan , ik meen dit ..dit is dus geen bullsh*t wattik nu type

Maargoed ik geloof geen ene haarbal van dit supplement geef mij maar creatine en whey tot me 18e :flipoff:

Waarom kraken jullie altijd alles meteen af? Kijk die [Afbeelding niet meer beschikbaar]hoe goed :D

Terug
Naar boven