AndroidHealthClinic

wtf oma krijgt klappen van politie!!

ik zou het filmen en op dbb posten

niets, anders kreeg ik ook klappen.

Wou ze hem blowjob geven is het nog niet goed:(

denk het zelfde als de agent, sommige oudjes zijn echt irritant en denken dat ze alles kunnen maken.

ze krijgt een duw, geen klappen volgens mij

wuz :/

zal haar leren van 20km/u te rijden waar je 90 mag
Geen straf is zwaar genoeg voor dergelijk misdrijf

-

Laatst bewerkt:
had dat wijf ook een knal voor der harses gegeven.. poten gewoon thuis houden, domme trut.

Lijkt me eerder andersom. Op een gegeven moment gaat ze te ver en vergroot hij de afstand tussen haar en zichzelf. Zijn goed recht. Indien ze niet op leeftijd was geweest had hij het recht om haar tegen de grond te duwen en in de boeien te slaan.

Zo te zien zit hij goed in de bulk, dit lijkt me een typisch geval van roidrage:)

Laatst bewerkt:
In het begin schopt hij haar ook half waarna ze kwader wordt. Die agent reageert me toch iets te aggresief imo.

waar gaat het heen met de k*t dienders

Had wel wat harder gemogen

...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Lijkt me eerder andersom. Op een gegeven moment gaat ze te ver en vergroot hij de afstand tussen haar en zichzelf. Zijn goed recht. Indien ze niet op leeftijd was geweest had hij het recht om haar tegen de grond te duwen en in de boeien te slaan.

Ja donder op met zo een recht. het is een vrouw van 70 jaar oud je gaat toch niet zomaar een knietje geven man. Omdat hij een politie is betekent het toch niet dat hij iedereen knietjes mag uithalen? Die vrouw probeert hem iets te vragen zoals ik het zie en hij geeft een kleine knietje, En die vrouw zoekt haar recht om haar deur dicht te gooien. Wat zou jij doen als jij opeens een knie krijgt? ooh en als je toch als elke nederlander gaat zegge zal toch niet gebeuren wil ik dat je hierop niet reageert. Ik heb altijd zo geleerd van me ma een pijn voelje pas als je het zelf beleefd of even nadenkt als die gene of je zelf in zijn plaats zetten.

Terug
Naar boven