XXL Nutrition

wtf oma krijgt klappen van politie!!

Ja donder op met zo een recht. het is een vrouw van 70 jaar oud je gaat toch niet zomaar een knietje geven man. Omdat hij een politie is betekent het toch niet dat hij iedereen knietjes mag uithalen? Die vrouw probeert hem iets te vragen zoals ik het zie en hij geeft een kleine knietje, En die vrouw zoekt haar recht om haar deur dicht te gooien. Wat zou jij doen als jij opeens een knie krijgt? ooh en als je toch als elke nederlander gaat zegge zal toch niet gebeuren wil ik dat je hierop niet reageert. Ik heb altijd zo geleerd van me ma een pijn voelje pas als je het zelf beleefd of even nadenkt als die gene of je zelf in zijn plaats zetten.
Als een burger een agent slaat of naar zijn broeksriem/zakken grijpt dan is een knietje nog héél braaf. Er zijn er voor minder onder de groene zoden beland. Leeftijd is niet relevant: een agent mag zich verdedigen, zeker als de situatie gevaarlijk uit de hand loopt.

Het is eigenlijk wel grotendeels waar dat de meeste aso's de oudere mensen zijn.

Ze denken simpelweg alles te mogen en overal mee weg te komen, applaus voor oom agent!

Moet ze maar uit zijn zakken blijven.

Ik vind dit tamelijk bizar..

Als een burger een agent slaat of naar zijn broeksriem/zakken grijpt dan is een knietje nog héél braaf. Er zijn er voor minder onder de groene zoden beland. Leeftijd is niet relevant: een agent mag zich verdedigen, zeker als de situatie gevaarlijk uit de hand loopt.

haha maar de situatie is helemaal niet gevaarlijk uit de hand gelopen.
een 70 jarig oud vrouwtje kan die dikke pleps niks maken.

Een goede agent doet zoals ze geleerd krijgen(althans hier) :
zich in dit soort gevallen eerst inbeelden hoe zon oud vrouwtje zich wellicht in het nauw gedreven voelt ook al heeft ze een overtreding begaan plus het feit dat dergelijke mensen vaak toch een stukje minder bij zijn dan de jongere generatie(waardoor ze imo allang niet meer in de auto had gehoord).

Afstand bewaren doe je in dit niet geval door een knie te geven waardoor ze zichtbaar half ko ligt in de kar maar door zelf met zn dikke pens wat afstand te nemen en/of haar in een knelgreep laten nemen door zn collega.

knietje heel braaf nog...kom nou..

Laatst bewerkt:
ja man gevaarlijk uit de hand lopen met een 70jaar oud oma...straks pakt ze haar tech9 erbij :roflol:

Ja man, want een oude vrouw is altijd veilig en daar moet een agent ook zeker vanuit gaan. Dat heeft het verleden ook genoeg bewezen.

De man z'n reactie was misschien wat fel, maar volgens mij wilde ze naar z'n pistool grijpen.

Ik snap niet dat jullie dit goed praten, ze krijgt gewoon een knietje.

Een duw was meer dan genoeg.

roidrage boma !

Ik zou haar wel doen:D

Die agent is denk ik een beetje gefrustreerd aan zijn reactie te zien, misschien is er vooraf ook nog het een en ander gebeurd.

ik zou haar handtas pakken en haar kunstgebit ook , dat geef ik dan als kerstcadeau aan mijn oma

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

We zien sowieso maar een deel van het verhaal, zonder elk detail te weten is het natuurlijk sowieso bijna onmogelijk om hierop te reageren. Het enige waar je wél op kan reageren is het feit dat een burger herhaaldelijk onwettig fysiek contact maakt met een agent, en zelfs naar de riem en zakken van de agent grijpt. Het spreekt voor zich dat dit gevaarlijk kan worden en dat de agent onmiddellijk moet reageren in dergelijke situatie. Gezien hij de handen niet vrij heeft gebruikte hij de benen. Of dit kan gezien worden als buitensporig zullen we maar overlaten aan de controlediensten van politie.

Je ziet die oma grijpen naar z'n pipa bij z'n broekoe.

Overduidelijk buitenproportioneel toepassing van geweld door die agent in het geval die oma niet graaide naar zijn pistool. Beeld is te wazig om dat te beoordelen. Heeft hij daar überhaupt een 'pipa' zitten?

Ja man, want een oude vrouw is altijd veilig en daar moet een agent ook zeker vanuit gaan. Dat heeft het verleden ook genoeg bewezen.

2 agenten, 1 oude vrouw. ik ben er vrij zeker van dat deze "agenten" redelijk veilig waren.
het is gewoon klaarblijkelijk, afgaande op deze beelden, erg buitensporig ongepast geweld.

maar goed we hebben zoals je al constateerde niet alles gezien, voor hetzelfde geld had ze een al een low/high kick aan de officers uitgedeeld.(j/K:p)

Misschien was het wel Tante Lien, the baddest b*ch you've ever seen. :dunno:

Zo'n grote kerel, zo'n klein oud dametje.
En die man moet haar verrot trappen met zijn knie uit zelfverdediging?
Omdat zij hem met al haar kracht tussen de deur uit probeert te duwen, waar ome agent bijna niets van voelt.
Wat een bullshit. Deze agent reageert echt veel te overdreven.
Als het nou een huge kerel was geweest en de agent in gevaar was, ok. Maar hij kan haar ook even wegduwen. Dit is echt nergens voor nodig, en daarom zinloos geweld.

Ze zit toch duidelijk met dr hand in zn broekzak, waarschijnlijk heeft ie al 20 keer 'back off' geroepen, waardoor het laatste station toch echt een beetje geweld moet zijn.

Ze wou zelfs zn telefoon uit zn hand trekken, zoiets doe je gewoon niet, ongeacht hoe oud je bent.

Terug
Naar boven