Fitness Seller

WTF pump'd OF Nos ether

ily

Novice
Waardering
0
dag mensjes...
ik zit in een dilemma en ik vraag jullie mij te helpen...

ik twijfel tussen twee producten. WTF pump'd of NOs ether

WTF pump'd is een no-product die ook functioneert als pre-workout.dit geeft dus een boost voor training

en nos ether is een NO-product en creatine in 1...het schijnt dat het ook een boost geeft voor de training maar daar was ik niet zo van overtuigd(reviews)

als ik WTF pump'd ga gebruiken moet ik dus ook een creatine hebben (sugesties?)

wat raden jullie me aan?

allebei? :)

Beide zou idd perfect zijn, pump'd voor de training en nos na de training.

dat zou wel een die-hard stack zijn hehe

persoonlijk vind ik WTF pump'd niet zo goed...
slechte smaak (niet van belang), lost niet zo goed op, en behalve messcherpe focus, doet het niet zoveel...

samen met nos ether kan je er mss wat meer uit halen

dan kan hij beter voor een goeie pre workout gaan. NOS ether en JP8 bijvoorbeeld is een stack

ik vind WTF meer doen dan JP8...
nog beter is labrada - supercharge

wtf'd dikke pomp

labrada supercharge is nog lekker ook/werkt super
nos ether is gewoon niet ideaal vind ik
wtf'd geen ervaringen mee

Met wtf heb ik wel een lekkere training gehad maar het lekkerste train ik toch echt op : nox pump , labrada supercharge en ragnarock.

Nos ether is ook goed maar niet als preworkout

• Topic Starter Topic Starter
ok eehm ik heb gehoord dat supercharge no-explode wel dik overtreft enne dat is eigelijk wat ik zoek....en ik gebruik dan nos-ether als creatine...

of bestaan er betere creatines..

ok eehm ik heb gehoord dat supercharge no-explode wel dik overtreft enne dat is eigelijk wat ik zoek....en ik gebruik dan nos-ether als creatine...

of bestaan er betere creatines..

supercharge als pre-wo en nos ether als creatine en je hebt een topcombi...

is voor iedereen wel anders imo maar dat moet je zelf uitmaken dan.

NOS Ether heeft al goeie comments gekregen in het verleden. Of probeer anders eens de nieuwe Unleash van XXL. Zeer schappelijke prijs en qua ingrediënten zeer beloftevol.

Ik zou beiden niet aanraden.

Mijn advies: Noxpump (indien voorradig), Supercharge of Ragnarok als pre-workout en Megagrow (XXL) als post-workout.

WTF Pumped vond ik persoonlijk heel erg tegenvallen en kan imo bij lange na niet tippen aan bovengenoemde supps. Nos Ether vond ik persoonlijk ook niet geweldig en is daarbij ook nog eens niet te zuipen.

Smaak van Noxpump is ook niet geweldig maar daar ga je wel van knallen! ;)

ja alleen nox pump is bijna nergens meer te krijgen lijkt wel...
je zou ook supercharge kunnen nemen met als post WO cellmass

Terug
Naar boven