Fitness Seller

WTF! Trojan heeft een account aangemaakt?!

SuperKnurft

Colossal Veteran
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
62
Ik kreeg dus al steeds op mijn pc trojan meldingen, maar ik dacht altijd ach fix ik later wel! nou dat is me volgemij duur komen te staan :(, want gister avond liep me pc steeds vast enzo, en nu net start ik vandaag me pc weer op, en ineens is er een gast account aangemaakt, en mijn account, met password!! :eek:

Die heb ik dus 100% zeker niet aangemaakt, en ik ben de enige die deze computer gebruikt.. komt dat door die trojan? en is er ook een oplossing? :p

Sucks man,
lijkt mij sterk wat je zegt "komt dat door die trojan?"

• Topic Starter Topic Starter
veilige modus bij opstarten f5 tog?

geen idee :p heb er niet zoveel verstand van!

veilige modus is f 8 geloof ik...

• Topic Starter Topic Starter
F5 werkte kon ik kiezen veilige modus, en normale ect.., maar nog steeds komt gebruikersnaam met password er voor.. haha wel grappig dat dan kan.. maar wel irritant :P

Leuk smoesje om ongestraft te kunnen klonen.

jaja, hoe weten wij nu dat jij dit echt bent?

Kan ook van een programma zijn dat je hebt geinstalleerd, die houden er ook wel s van om extra accounts aan te maken.

en is een oplossing. Ben zelf jaren lang hacker geweest :). Maak ff een netstat.

ga naar CMD. typ : netstat -an

Dan krijg je een lijst met al het verkeer dat met je comp is verbonden ( met dat ip van hem kan je ff tracen op DNS Stuff: DNS tools, DNS hosting tests, WHOIS, traceroute, ping, and other network and domain name tools. . Incl poort. Nou mocht je een router hebben, gooi dan deze poort ff dicht. Hij heeft een account gemaakt, dus kan hij waarschijnlijk via remote dsktop inloggen bij je. Account verwijderen dus. en poort locken.

dat verhaal van veilige modus is dus onzin. Die hacker maakt een account aan. das dus echt wel een admin account. en geen user

Die gast weet er geen drol vanaf, want een guest account wordt standaard aangemaakt in XP :rolleyes:

En als je er niet meer in kunt komen , download xp unlocker . Password reset tool voor de gebruikersaccounts (bootable)

Die gast weet er geen drol vanaf, want een guest account wordt standaard aangemaakt in XP :rolleyes:

als die hacker een shell heeft met zijn computer dan kan hij zo een user en een password aanmaken op zijn computer in de CMD. Wat heeft een hacker nou aan een guest account dan.

zo ziet zo'n shell er uit.

netcat-4.gif

de boveste C:\ is de comp van de hacker. De onderste van het victim. Hij connect naar poort 80 hier. Dit zal op jou comp wel anders zijn. Je moet die hole ( port) dichten. Dit kan veroorzaakt zijn door b.v. trojan, of andere programma's die verbindin hebben met internet, ( in deze programma's kunnen fouten zitten waar hackers door naar binnen kunnen, op de port van het proggramma, ( exploitable ports) , via exploits dus.

jij zelf ook niet want met een Guest account kan je niks als je via een shell binnen komt.

Windows XP uses the Guest account as an integral part of network file and folder sharing. Using Simple File Sharing, when you share out a file or folder it is accessible to anyone who can "see" your computer. If you don't have other security measures in place such as a firewall that means that users on the public Internet may be able to connect to your share using the Guest account.

Even if you select "Turn Off The Guest Account" it will only be turned off in terms of its ability to log on directly to Windows. In the background, the account will still be functional because Windows XP uses the Guest account to authenticate users connecting remotely to shared resources on that machine. It is virtually impossible to truly disable the Guest account and doing so would cause a number of problems on a Windows XP computer.

So, in order to protect your system and ensure that not just anybody can connect to your file or folder shares- even when using Simple File Sharing- you need to assign a password to the Guest account.

Vette hacker ben je :roflol: Met een guest account kan je een hoop ook al zegt M$ van niet.

Het probleem wat superknurft heeft doet zich vaker voor (vooral bij XP home), als je updates hebt gedownload of ASP.NET. Aangezien hij 2 accounts ziet (die van hemzelf en de guest account) mag je ervan uit gaan dat hij niet gehacked is, maar dat hij iets heeft gedownload welke het inlogscherm laat zien. Je zou een repair installation kunnen doen, of een systeemherstel.

Oh ja, en een hacker zoals jij dat voorstelt is geen hacker, maar een cracker.

jonge, dat guest account is waardeloos. Ik heb meer dan 140 universiteiten gehacked. (pakte die snelle 100mbit bakken daar) hele netwerken. En geloof me , met een guest account kan je zeer weinig. Zelf in CMD, zegt die permission denid.

Terug
Naar boven