- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jaja, je hebt gelijkik heb echt geen zin in deze discussie. Jij bent de uberhackert en jij weet alleen alles. Sorry dat ik je in de weg zat.

Ik kreeg dus al steeds op mijn pc trojan meldingen, maar ik dacht altijd ach fix ik later wel! nou dat is me volgemij duur komen te staan, want gister avond liep me pc steeds vast enzo, en nu net start ik vandaag me pc weer op, en ineens is er een gast account aangemaakt, en mijn account, met password!!
![]()
Die heb ik dus 100% zeker niet aangemaakt, en ik ben de enige die deze computer gebruikt.. komt dat door die trojan? en is er ook een oplossing?![]()

jonge, dat guest account is waardeloos. Ik heb meer dan 140 universiteiten gehacked. (pakte die snelle 100mbit bakken daar) hele netwerken. En geloof me , met een guest account kan je zeer weinig. Zelf in CMD, zegt die permission denid.

En als je er niet meer in kunt komen , download xp unlocker . Password reset tool voor de gebruikersaccounts (bootable)