AndroidHealthClinic

WWE svr 2009 probleem !?!

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
Hey, zoals sommigen toch wel eens doen, heb ik soms een avondje in de maand dat ik samenkom om te gamen. Ben met m'n neef nu toch al een tijdje bezig op smackdown vs raw 2009. (HET IS DE PS2 VERSIE, GEEN NEXT GEN!!!!!)

De stand staat nu op 59 voor mij en 63 voor hem, de kl***zak:mad:. En normaal gezien klop ik hem altijd. Maar daar gaat het nu niet om. Het gaat erom dat hij altijd loopt te zeiken met zijn zelfgecreerd mannetje. Nu heb ik er zelf ook een gemaakt maar om een of andere redenen lukt het niet hem in het spel te krijgen. We startten de ps2 op met beide memorycards in de slots maar enkel de data van de eerste memory card komt er in.

Nu is de hamvraag: Hoe laat je jouw mannetje tegen zijn mannetje knokken??? hoe krijg je de data van player two in het spel ???

Liefst zo rap mogelijk antwoord want binnen een half uur ga ik trainen en daarna gaak hem ferm op z'n doos gaan geven tot wrs weer uren in de nacht

• Topic Starter Topic Starter
hallo???? anyone please

komop gottomme of moet ik er weer karma aanhangen :)

kan je helaas niet helpen.heb de ps3 versie.
maar laadt hij bij geen een spel meer je tweede memory card??

Nuja, het is de ps2 van m'n neef, een ik heb helaas voor het moment geen rugzak om mijn ps2 mee op de motor te zeulen. En dat past ook niet meer in m'n gymtas

Terug
Naar boven