- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
Hey, zoals sommigen toch wel eens doen, heb ik soms een avondje in de maand dat ik samenkom om te gamen. Ben met m'n neef nu toch al een tijdje bezig op smackdown vs raw 2009. (HET IS DE PS2 VERSIE, GEEN NEXT GEN!!!!!)
De stand staat nu op 59 voor mij en 63 voor hem, de kl***zak
. En normaal gezien klop ik hem altijd. Maar daar gaat het nu niet om. Het gaat erom dat hij altijd loopt te zeiken met zijn zelfgecreerd mannetje. Nu heb ik er zelf ook een gemaakt maar om een of andere redenen lukt het niet hem in het spel te krijgen. We startten de ps2 op met beide memorycards in de slots maar enkel de data van de eerste memory card komt er in.
Nu is de hamvraag: Hoe laat je jouw mannetje tegen zijn mannetje knokken
hoe krijg je de data van player two in het spel 
Liefst zo rap mogelijk antwoord want binnen een half uur ga ik trainen en daarna gaak hem ferm op z'n doos gaan geven tot wrs weer uren in de nacht
De stand staat nu op 59 voor mij en 63 voor hem, de kl***zak
. En normaal gezien klop ik hem altijd. Maar daar gaat het nu niet om. Het gaat erom dat hij altijd loopt te zeiken met zijn zelfgecreerd mannetje. Nu heb ik er zelf ook een gemaakt maar om een of andere redenen lukt het niet hem in het spel te krijgen. We startten de ps2 op met beide memorycards in de slots maar enkel de data van de eerste memory card komt er in. Nu is de hamvraag: Hoe laat je jouw mannetje tegen zijn mannetje knokken
hoe krijg je de data van player two in het spel 
Liefst zo rap mogelijk antwoord want binnen een half uur ga ik trainen en daarna gaak hem ferm op z'n doos gaan geven tot wrs weer uren in de nacht