XXL Nutrition

X-Targo van XXL Nutrition of Vitargo???

dinos

Novice
Waardering
0
ik weet dat XXL Nutrition een sponsor is van dezew site maar ik vraag toch jullie mening

qua prijs verschilt het niet veel maar resultaten....???

zijn de producten gelijk?

vergelijk zelf de ingredienten eens gap..

Ik heb de 2 producten ook wel vergeleken met elkaar qua ingredienten, maar werken ze nou beide zoals wat er van gezegd word ?

nee tuurlijk niet

Die ophef is nu alweer voorbij, ik denk dat het idd weer een crappy supplement is.
Dan staat er nog bij "slechts € 79,95" haha mijn god.

ik zou het niet weten...je zou t eens moeten proberen

Noem mij 1 wedstrijdbodybuilder die geen X-Targo/Vitargo gebruikt?!..

X-Targo is uiteraard iets anders dan Vitargo omdat op Vitargo een patent zit. De werking is bij alle 2 hetzelfde; ze worden heel wat sneller opgenomen dan de gewone dextrose. Aan jou de keus of je er zoveel voor wil betalen..

Brutez zei:
Noem mij 1 wedstrijdbodybuilder die geen X-Targo/Vitargo gebruikt?!..

X-Targo is uiteraard iets anders dan Vitargo omdat op Vitargo een patent zit. De werking is bij alle 2 hetzelfde; ze worden heel wat sneller opgenomen dan de gewone dextrose. Aan jou de keus of je er zoveel voor wil betalen..

En wat als je de dextrose nou eerder inneemt ;)

En wat als die snellere opname nogeneens meer voordelen heeft als de normale opname.

Mars zei:
En wat als die snellere opname nogeneens meer voordelen heeft als de normale opname.

Na een harde training wil jij maar één ding "Mars"; zo snel mogelijk voedingsstoffen die spiertjes van je inpompen.. ;)

Mars zei:

Vitargo is zeker geen eendagsvlieg, het begint in nl bekend te raken maar in Scandinavië waar het vandaan komt en ook the US is het al veel langer bekend. Het verteert veel sneller dan maltro en dextro, het heeft een veel grotere dichtheid en je houdt er geen vocht van vast waardoor het naast normaal glycogeen aanvullen in het off season ook uitermate geschikt is als carbloader voor een wedstrijd.

nat. believer zei:
Vitargo is zeker geen eendagsvlieg, het begint in nl bekend te raken maar in Scandinavië waar het vandaan komt en ook the US is het al veel langer bekend. Het verteert veel sneller dan maltro en dextro, het heeft een veel grotere dichtheid en je houdt er geen vocht van vast waardoor het naast normaal glycogeen aanvullen in het off season ook uitermate geschikt is als carbloader voor een wedstrijd.

Wedstrijbodybuilders kunnen en willen niet meer zonder. Je kan het trouwens ook gebruiken als vochtafdrijver voor een wedstrijd.

ik heb het gebruikt.. maar misschien verkeerd? want merkte er niks van.
Heb zowel voor het trainen, als na het trainen, als oplossen in een 1,5 literfles tijdens het trainen het supp gebruikt.

Maar iedereen is gevoelig voor verschillende dingen denk ik, bij mij werkte het niet, maar het zal vast een super supp zijn.

Terug
Naar boven