Fitness Seller

Xbox 360 aan mijn iMac koppelen

• Topic Starter Topic Starter
Ja heb ik ook al zeer vaak aan gedacht maar he gehoord van wat mensen dat dit je computer pakken trager maakt.
Heb jij hier ervaring mee?
Heb er ervaring mee en het maakt je computer niet trager. Ik denk dat ze het hebben over virtualisatie, dat maakt je computer idd trager omdat je eigenlijk twee computers tegelijk draait. Dat is echter niet het geval bij een multi-boot.

Een ding wat je wel hebt met bootcamp is dat je Mac OS trager opstart. Dit komt omdat spotlight alle partities in de gaten houdt. Als je zelf je spotlight manueel instelt zodat hij enkel werkt op je OS X partitie is dat verholpen.

Als je Windows native draait onder bootcamp heb je geen snelheidsverlies, dit in tegenstelling tot virtualisatie zoals T zegt. Sterker nog, de high end iMac processoren behoren tot de beste performers onder Windows ;)

• Topic Starter Topic Starter
Aight thanks voor de input guys.
Kga denkek mijn mac ook eens bootcampen :)

niet lullig bedoelt hoor maar ik vindt het echt belachelijk dat als meer dan 1000 euro voor een computer betaalt je er geeneens een hdmi, vga of dvi ingang bij krijgt. ik weet niet of het gaat lukken op deze manier (lagg vrij dan)

Omdat het een computer is geen beeldscherm...

Terug
Naar boven