Fitness Seller

Xtend of Muscle protect?

Klaverm

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
86kg
He allemaal, ik zit te twijfelen tussen Xtend of muscle protect van b&f.
Ik gebruik whey en magnificent. Kunnen jullie me wat op weg helpen?

Laatst bewerkt:
Heb zelf voor Xtend gekozen, omdat in Muscle Protect HMB zit, iets wat ervoor zorgt dat je eiwitstofwisseling langzamer wordt. Ookal is de dosering HMB in Muscle Protect laag

Ref:
http://www.ergogenics.org/supplement123.html

Beide samenstellingen even onder elkaar. Muscle Protect is beter en meer volledig in samenstelling. Daarnaast is ook de prijs nog eens beter. Op elk front echt de beste koop. :) HMB is simpel een afgeleide van het aminozuur leucine.:)

Muscle Protect samenstelling;
L-Leucine 3500 mg
L-Glutamine 2000 mg
L-Isoleucine 1750 mg
L-Valine 1750 mg
Citrulline Malate (1:1) 1000 mg
L-Arginine 500mg
Beta alanine 250 mg
HICA (LeucicAcid) 100 mg
HMB 100 mg
Vitamin B6 (Pyridoxine HCl) 650 mcg

Xtend samenstelling:
L-Leucine 3.5 g
L-Glutamine 2.5 g
L-Isoleucine 1.75 g
L-Valine 1.75 g
Citrulline Malate 1 g
Vitamin B6 (as Pyroxidine HCl) 10 mg

Laatst bewerkt:
Heb zelf toevallig ook gekeken naar Xtend vs Muscle Protect, en ben voor de laatste gegaan. Ingredienten zien er wat mij betreft redelijk vergelijkbaar uit, zelfs dus wat completer (Muscle Protect) en prijs heeft me over de streep gehaald. Moet zeggen dat ik sowieso eigenlijk steeds meer kijk naar de huismerk-producten t.o.v. de gehypte 'A-merk' producten die verkrijgbaar zijn.

Ben er overigens erg psotiief over :)

Heb zelf toevallig ook gekeken naar Xtend vs Muscle Protect, en ben voor de laatste gegaan. Ingredienten zien er wat mij betreft redelijk vergelijkbaar uit, zelfs dus wat completer (Muscle Protect) en prijs heeft me over de streep gehaald. Moet zeggen dat ik sowieso eigenlijk steeds meer kijk naar de huismerk-producten t.o.v. de gehypte 'A-merk' producten die verkrijgbaar zijn.

Ben er overigens erg psotiief over :)

Dank je!:) We hebben als ik heel eerlijk ben met de samenstelling goed gekeken naar de "wereldleider" Xtend en een beter product willen maken voor een betere prijs. En dat is gelukt!:) Muscle Protect is nu gewoon misschien wel wereldwijd de beste koop op dit gebied. :)

Hier nog iemand die het daar mee eens is. Ik ben echt helemaal weg van de Lemon Bubblegum!!

Ik heb op 19-4 twee potten muscle protect besteld (fruit punch). Daarvoor gebruikte ik Amino X van BSN (Ook fruit punch). Ik dacht; Ach, wat kan er verschillend zijn aan smaak tussen Fruit Punch en Fruit Punch? Ik ben nu begonnen met de B&F Muscle Protect maar ik krijg het niet weg! Het smaakt naar goedkope Donald Duck kauwgom en daarnaast lost het zeer slecht op. Ik blijf maar schudden met mijn bidon voor elke slok die ik neem en tot de laatste slok proef ik de onopgeloste korreltjes in mijn mond. Het zal wel ergens goed voor zijn maar ik gruwel van de smaak...
Ik bestel bijna wekelijks bij B&F maar deze (Muscle Protect Fruit Punch) gaat het niet meer worden.

Ik had eerst de watermelon, en die is ook niet te zuipen.
Heb nu fruit punch en die is echt lekker :D, die drink je wel als sportdrank.

Weet niet hoor maar op jullie website:
mp 2x 500 Gram 34,90!
xtend 1260gr 34.90

Terug
Naar boven