AndroidHealthClinic

xxlnutrition hoe bestellen

appileh

Cool Novice
Waardering
0
Ik kom bij afrekenen,maar wat is de beste betaling??
En bij vooruitbetaling hoe moet je dat doen??
of is een eenmalige machtigin beter??

Ik ben bang dat ik een fout maak en dat ik opeens veel meer moet betalen..

Via internet bankieren betalen gaat het snelste en is het gemakkelijkste!

• Topic Starter Topic Starter
ja maar hoe moet dat en als ik een fout maak ben de lul ppfff..

Je krijgt een mail ter bevestiging met de gegevens er in.

Gewoon kopieren/plakken met internet bankieren, kun je ook geen fouten maken.

Ja kies voor een machtiging.. alles komt goed..

We komen met IDEAL maar dat schiet allemaal niet echt op :mad:

rene

oke dus met een machtiging kan bijna niets misgaan,,ik doe mijn betalingen automatisch vandaar (vaste lasten)!
Internet vertrouw ik niet echt,alleen ik las veel over xxlnutriton en heb goede verhalen over gehoord, ik stop met muscle milk van Cytosport DENK IK!!Is het net zo goed als muscle milk??

Welke smaak raden jullie mij aan, Choco of banaan ik wil gewoon een super smaak!!

En gaan binnenkort de prijzen stijgen van nutriton producten??

Gewoon machtiging en rene regelt de rest en levering is ook snel.

Smaken zijn allemaal lekker, ik heb meestal choco of aarbei bij whey:D

Ik zou vanille nemen als ik jou was! (Je hebt nu ongetwijfeld al besteld, maar goed.) het irritante van de machtiging is dat je niet weet wanneer het afgeschreven wordt! Of ligt dat weer aan mij? Op het moment dat je het niet meer verwacht, wordt opeens het XXL-bedrag afgeschreven en dat komt niet altijd even handig uit! Ik kan dus niet wachten op IDEAL!

ik heb whey banaan besteld :D ik hoop dat het morgen word verzonden OW BOY OW BOY :D xxl nutrition please help me uit de brand ;)

ik heb whey banaan besteld :D ik hoop dat het morgen word verzonden OW BOY OW BOY :D xxl nutrition please help me uit de brand ;)

:D als je voor de machtiging hebt gekozen gaat het vandaag de deur uit en zou je het zaterdag thuis moeten ontvangen..

René

ik kies altijd voor eenmalige m8igigng... bestel vandaag voor 16:00 morgen binnen.... en als het meer dan 1malig zou zijn... zoek ik rene gwoon op :P....

neej xxlnutrition is top....

Dus eenmalige machtiging,en geen problemen..
Dus bij mijn product krijg ik ook gelijk een machtiging erbij!?

ik kies altijd voor eenmalige m8igigng... bestel vandaag voor 16:00 morgen binnen.... en als het meer dan 1malig zou zijn... zoek ik rene gwoon op :P....

neej xxlnutrition is top....

ik heb hem gezien op de 2006 december wokmeeting.. ehm.. die zoek je niet op.. je vind hem wel zo ;)

Machtiging is automatisch... Je 'machtigt' XXL om een bedrag af te schrijven dus dat doen ze.

Machtiging... werkt prima, heb het altijd de volgende werkdag in huis. Kan ook niks fout mee gaan.. :)

Komt soms wel voor dat het afschrijven enkelen dagen duurt, rene? maar who cares, jij hebt je spullen ;)

Terug
Naar boven