AndroidHealthClinic

xxlnutrition hoe bestellen

wit oogt groter :p een brede hals die netjes over je traps loopt doet ook wonderen :)

• Topic Starter Topic Starter
Ok thnx ik ga maandag een bestelling plaatsen!! ze hebben nog een klant erbij!

Maar mijn laatste vraag:p
Welke zal ik aanschaffen de Protein 80 of de Whey Protein Instant ik wil één van die twee alleen wil ik vragen welke beter is (ik train 3x per week)

Ok thnx ik ga maandag een bestelling plaatsen!! ze hebben nog een klant erbij!

Maar mijn laatste vraag:p
Welke zal ik aanschaffen de Protein 80 of de Whey Protein Instant ik wil één van die twee alleen wil ik vragen welke beter is (ik train 3x per week)

Is lastig te zeggen.. Wil je het bij het ontbijt en na de training nemen dan de whey.. en wil je je eiwitbehoefte aanvullen gedurende de dag en avond dan beter Pro80.

René

• Topic Starter Topic Starter
jammer dat XXL Nutrition wordt gemaakt in Polen:p:mad: Damn wat zijn ze in overvloed in Nederland:eek:

jammer dat XXL Nutrition wordt gemaakt in Polen:p:mad: Damn wat zijn ze in overvloed in Nederland:eek:

:eek: Hoe kom je daar nu bij??

Alle XXL supplementen worden grotendeels in Nederland en deels in (4supps) Duitsland geproduceerd. Alleen OLIMP is Pools en is daar echt een groot merk en ook al in Duitsland.

René

:P ik kwaad op xxl nutrition geweest ik had overgemaakt en 2 dagen later nog geen whey :P en nu op zondag komt me buurman aan me deur dat er al een dag lang een pakketje bij hem thuis stond voor ons :P en we hadden geen kaartje van tnt gehad dat het daar gedropt was GVD :) dus xxl nutrition is super :) en snel verstuurd en bananen whey is super lekker :D

:P ik kwaad op xxl nutrition geweest ik had overgemaakt en 2 dagen later nog geen whey :P en nu op zondag komt me buurman aan me deur dat er al een dag lang een pakketje bij hem thuis stond voor ons :P en we hadden geen kaartje van tnt gehad dat het daar gedropt was GVD :) dus xxl nutrition is super :) en snel verstuurd en bananen whey is super lekker :D

:D

jaaaaaa dat vind jij wel grappig he :P man man man ;)

Terug
Naar boven