Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
builderB zei:haha betalen man? nee johk zou van muziek niet eens m'n beroep willen maken.
just for the sheer fun of it!
2be4 zei:en ik maar denken dat je er wel af en toe er iets fijns aan over zal houden. qua geld dan.
maar oke, ik snap het als het vooral voor de fun is, maar dat je van muziek niet eens je beroep wilt maken ? ook niet als je een dik contract zou kunnen krijgen bij een goed betalende label record ? ben je toch wel binnen. en het is de droom van menig (werkeloos) muziekant
of zou je dan toch liever, voor het hardcore bodybuilding idee gaan ?

uncLez zei:Als je een dik contract bij een goed betalend label wil hebben (wat in de eerste plaats al een contradictio in terminis is), zul je je toch echt uit de kringen van de extremere metal moeten wagen, waarin Solarisis zich bevindt.
@builderB:
Toffigheid, gefeliciteerd, man![]()
Dan ken je de mannen van Pulmonary Abscess zeker ook, of niet?

builderB zei:ik ken ze niet persoonlijk, maar ik moet een solo die in is gespeeld door een gitarist van PA naar eigen inzichten gaan spelen zeg maar.![]()

uncLez zei:Ah,
ik denk, die ken je vast ook wel dan. Een grote inteeltbende dat
Succes, in ieder geval! Ik moet ook hoognodig weer aan de bak zien te komen, want dat niksdoen is k*t![]()