XXL Nutrition

Yahaaaaaa!!! Auditie Gehaald!!

• Topic Starter Topic Starter
haha betalen man? nee joh :D k zou van muziek niet eens m'n beroep willen maken.

just for the shere fun of it!

Laatst bewerkt:
builderB zei:
haha betalen man? nee joh :D k zou van muziek niet eens m'n beroep willen maken.

just for the sheer fun of it!

en ik maar denken dat je er wel af en toe er iets fijns aan over zal houden. qua geld dan.

maar oke, ik snap het als het vooral voor de fun is, maar dat je van muziek niet eens je beroep wilt maken ? ook niet als je een dik contract zou kunnen krijgen bij een goed betalende label record ? ben je toch wel binnen. en het is de droom van menig (werkeloos) muziekant
of zou je dan toch liever, voor het hardcore bodybuilding idee gaan ?

Goed bezig kerel, veel plezier in je band!

Hehe, leuk
Wel langskomen bij de eerste europese tour he?

gefeliciteerd! wel jammer dat het k*tmuziek betreft :)

goed bezig kerel! gefeliciteerd.

2be4 zei:
en ik maar denken dat je er wel af en toe er iets fijns aan over zal houden. qua geld dan.

maar oke, ik snap het als het vooral voor de fun is, maar dat je van muziek niet eens je beroep wilt maken ? ook niet als je een dik contract zou kunnen krijgen bij een goed betalende label record ? ben je toch wel binnen. en het is de droom van menig (werkeloos) muziekant
of zou je dan toch liever, voor het hardcore bodybuilding idee gaan ?

Als je een dik contract bij een goed betalend label wil hebben (wat in de eerste plaats al een contradictio in terminis is), zul je je toch echt uit de kringen van de extremere metal moeten wagen, waarin Solarisis zich bevindt.

@builderB:
Toffigheid, gefeliciteerd, man :)
Dan ken je de mannen van Pulmonary Abscess zeker ook, of niet?

Cool man, lijkt me zo tof om in een metal band te spelen.

:hedbang:

dank @ allen :D

uncLez zei:
Als je een dik contract bij een goed betalend label wil hebben (wat in de eerste plaats al een contradictio in terminis is), zul je je toch echt uit de kringen van de extremere metal moeten wagen, waarin Solarisis zich bevindt.

@builderB:
Toffigheid, gefeliciteerd, man :)
Dan ken je de mannen van Pulmonary Abscess zeker ook, of niet?

ik ken ze niet persoonlijk, maar ik moet een solo die in is gespeeld door een gitarist van PA naar eigen inzichten gaan spelen zeg maar. :D

Hey dude I love your band!

Haha, congratz bro!

builderB zei:
ik ken ze niet persoonlijk, maar ik moet een solo die in is gespeeld door een gitarist van PA naar eigen inzichten gaan spelen zeg maar. :D

Ah,
ik denk, die ken je vast ook wel dan. Een grote inteeltbende dat :D

Succes, in ieder geval! Ik moet ook hoognodig weer aan de bak zien te komen, want dat niksdoen is k*t :(

congratz kerel!!

klinkt nog vrij professioneel, en oog voor ritme en melodie, zeker een pluspunt bij zo'n death metal groepjes :thumb:

Zo zie je maar dat het allemaal om die "x-factor" draait, van harte gefeliciteerd builderb!

Congratz!....
(druk mannetje ben je zo eigenlijk zeg,studie,muziek,fitness,turnen e.t.c.)
:thumbup:

uncLez zei:
Ah,
ik denk, die ken je vast ook wel dan. Een grote inteeltbende dat :D

Succes, in ieder geval! Ik moet ook hoognodig weer aan de bak zien te komen, want dat niksdoen is k*t :(

wat speel je?

IK speel(de) gitaar en deed backing vox, maar zou me volledig gaan richten op de vox, omdat daar toch echt mijn uitlaatklep lag.
Helaas, voor het zover was raakte onze drummer geblesseerd en hebben we na meer dan een jaar proberen te revalideren, etc de band in December opgedoekt na bijna 11 jaar samen geweest te zijn...
Er was totaal geen vooruitgang en hij kan bijna helemaal niet drummer nog. Enorm zonde, vooral voor hem. Het was echt een topper en hij ging er helemaal voor. Majah...

Hey Bram! Nog gefeliciteerd he. Vergeet alleen niet te blijven trainen he ;)

gefeliciteerd!!

Terug
Naar boven