MuscleMeat

Verkocht Yamaha Neo's (Neorox)

Hmm dat laatste is klote man.. Volgende keer halen! :thumbs:

Haha het valt wel mee hoor, maar om er mee te beginnen is er niks mis mee hem iets omhoog te schroeven.
Daarna wil je toch weer omlaag, geloof me.

• Topic Starter Topic Starter
@peppie01. Gewoon een enorm K wijf als examinator die ingreep wat niet ineens nodig was.. had me voet al bij de rem en koppeling...

Maar schroef set blijft er ook onder dus stuiteren doen we sws :D Alleen even leren rijden met wegliggen en drempels etc. En bovendien moet die de stalling in. waar de drempel ook redelijk hoog is. haha

Nog plannen mee deze winter? Nu hij toch binnen staat kan het modificeren gebeuren natuurlijk.

@peppie01. Ja homokineet rubber is versleten dus nieuwe homokineet erin ( was bijgeleverd )
dynamo lagertje loopt al een jaar aan dus die rijdt ik gewoon door tot ie ermee stopt.
Verder stukje verhogen dus.
En opzoek naar een leuke audio installatie want de radio die erin ligt is natuurlijk kapot :rolleyes:

Heb je ervaring met corsa? Want in dat geval.. Zit nog met de vraag waar ik een woofer plaats. Aangezien de kofferbak volledig afgesloten zit van de rest van auto.. ben ik benieuwd of het geluid er wel door komt. Aangezien dit een lekkere ruime kofferbak is kan ik hier prima een kast met versterker en woofer kwijt. Achter speakers nog even kijken waar ik die plaats.

Woofer hoor je prima als hij achterin staat. :)

Lagertje stelt ook niet veel voor toch.. Nu je toch niet mag rijden zou ik hem lekker vervangen, weet je zeker dat het goed is.

f**k radio jonge, gewoon dikke motorswap doen deze winter en je hebt geen radio meer nodig. :roflol:

@peppie01. Mooi kan ik een woofer achterin gooien. en speakers alleen voorin
Speakers op radio en woofer via versterker? Kan ik alter achter nog 2 speakers bij doen..

Haha ja en hem meteen naar de donder rijden zeker! :rolleyes::rolleyes: :o

Mooiste is natuurlijk alle speakers op versterker, maar wat jij zegt gaat ook prima. :thumbs:

Ah zal wel meevallen, ik leef ook nog. :p
C20XE er in en gooaaan.

Mooiste is natuurlijk alle speakers op versterker, maar wat jij zegt gaat ook prima. :thumbs:

Ah zal wel meevallen, ik leef ook nog. :p
C20XE er in en gooaaan.

Ja maar vooraan zitten de speakers bijna naast de radio. om nou zoveel kabels te gaan lopen trekken van de radio naar de koffer en dan weer terug.. haha

Haha wie weet komt er ooit wel een leuk motortje in ;) voorlopig volstaat de 1.2 wel
Net een kart zo :cool:

Veel plezier er mee man!

Misschien kom ik je nog een keer tegen met dat stuk schroot van mij. :p

Haha precies. :roflol:

Laat maar weten als je een keer naar een meeting gaat.

150,-

Terug
Naar boven