AndroidHealthClinic

YBF NK Natural Body Fitness & Free Style Dance!

Robin R

Cool Novice
Elite Member
Waardering
2
Even een officieel berichtje van Diana Kamies van de YBF:

Voor het zesde achtereenvolgende jaar organiseert YBF (Your Body Federation) op zondag 3 december de YBF NK Natural Body Fitness & Free Style Dance.

Het animo stijgt ieder jaar en ook dit jaar belooft de YBF er weer een gezellige en sportieve wedstrijd van te maken. De sluitingsdatum voor de atleten om zich in te schrijven is al verstreken. Dit jaar zullen er meer dan zestig atleten het podium vullen in Beverwijk!

Ben je ook nieuwsgierig geworden naar al deze actie? Kom dan op 3 december naar het Kennemer Theater in Beverwijk!

leuk man t gaat echt beginnennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Ik ben van de partij :)

Meer dan 60 atleten :thumbup: Ik zal ook van de partij zijn, mijn eerste wedstrijd. De voorbereidingen gaan goed! Nog 2 weken, ik heb er erg veel zin in.

Tot 3 december allemaal :wave: :D

Hebben jullie al post binnen ik nog niet..

Ook nog niet... maar heb vernomen dat het eind volgende week zeker binnen is!

Ik ben er klaar voor, ben er klaar voor :D

kewl :) waar kan ik meer info vinden?
en wel pics posten he :>

Het doorzettingsvermogen, toewijding en discipline die je als wedstrijd atleet nodig hebt is enorm.
Ongeacht het uiteindelijk resultaat op de wedstrijd neem ik nu al mijn petje af voor jullie.

Ik weet wat jullie nu doormaken de laatste weken and it's not easy.
De voldoening maakt het straks allemaal weer goed.

Heel veel succes allemaal!

Ik zou willen dat ik er bij kon zijn... om te kijken niet om mee te doen :)

Zou wel willen kijken.. lijkt me erg gaaf :) Maar denk niet dat het ervan komt..

Re: YBF NK Natural Body Fitness & Free Style Dance!

--------------------------------------------------------------------------------

Zou wel willen kijken.. lijkt me erg gaaf Maar denk niet dat het ervan komt...

GEWOON KOMEN JOH....

zolang jullie allemaal roepen mass builder!! als jullie komen kijken krijgen jullie karma:p

zal er aan denken mass builder hahah

• Topic Starter Topic Starter
kewl :) waar kan ik meer info vinden?
en wel pics posten he :>

Het enige dat ik kan terugvinden op Your Body Federation is ongeveer dezelfde info die ik in de post al gaf... Diana is blijkbaar erg druk met van alles en nog wat :rolleyes:

Ik zit op de eerste rij met mijn trainingsmaat (voordeel van mensen kennen ;) ). De foto's zullen na de wedstrijd zo snel mogelijk worden geplaatst op mijn eigen site (GIANT!'s Fitness En Bodybuilding Site) en wat op het forum. Wie weet ga ik ze nog wel aanbieden ook als er verder geen professionele fotograaf is :D

• Topic Starter Topic Starter
Zou wel willen kijken.. lijkt me erg gaaf :) Maar denk niet dat het ervan komt..

Inderdaad, gewoon komen! Het is geen dure wedstrijd en je bent de hele middag en een groot deel van de avond onder de pannen. Er zijn meestal veel DBBers op de wedstrijd en in het publiek, maar die kun je wel ontlopen... :eek:

Serieus, het kan misschien een stukje reizen zijn, afhankelijk waar je vandaan komt, maar het is de moeite waard! Hoop je daar te zien!

Ben in 2004 en 05 geweest en was super gezellig! Hell yeah dat 2006 erbij ben :D

Terug
Naar boven