Fitness Seller

Yellow Power, ervaringen en hoe denken jullie over dit product?

PatrickvH

Freaky Bodybuilder
Waardering
342
Lengte
1m85
De fatburner Yellow Power

Bevat wat Ma Huang ( niet duidelijk hoeveel efedrine ), caffeine 300 mg en nog wat ingredienten.

Ben wel benieuwd of dit een goed product is bijv in vergelijking tot stacker 2 de oude formule.

Geen idee, maar waarom niet gewoon oude stacker 2 nemen? Werkt prima, yellow power zal niet beter zijn lijkt mij.

• Topic Starter Topic Starter
Heb toevallig deze al, vandaar.

Blijft altijd leuk om te lezen hoe #### veel mensen zijn.

Eerst iets aanschaffen en dan gaan informeren wat het is, of het goed is, hoe te gebruiken.

Er wordt hier erg vaak gedaan alsof aas een impulsaankoop is.

Blijft altijd leuk om te lezen hoe #### veel mensen zijn.

Eerst iets aanschaffen en dan gaan informeren wat het is, of het goed is, hoe te gebruiken.

Er wordt hier erg vaak gedaan alsof aas een impulsaankoop is.

Blijft altijd leuk de #### mensen die niet lezen en zomaar wat roepen.
Ik vraag slechts om ervaringen dat is heel wat anders dan niet weten wat je koopt.

Heb ik nergens beweert en zuig je uit je dikke duim.

Valt eerder onder sups dit, lijkt me..

Zie het wel vaker hier staan, dus dacht omdat niet officieel in de handel is post het hier.

Anderhalf uur geleden een pilletje ingenomen, voel wel wat, maar niet de heftige reacties die ik soms lees.
Hoop dat wat doet.

Ik denk dat de meeste ook overdreven reageren. Ik heb ook al ECA genomen en enkel efedrine HCL en het is niet dat je daar super hard iets van merkt.

Heb nu een stacker 2 erbij kijken of ik verschil merk in de producten, yellow power tot nu toe prettig gevoel.

Voorlopig nog even 2 x per dag die yellow power, maar ivm naderende all inclusive vakantie wou ik toch een extra potje hebben. :D

Dat is de instelling:rolleyes:

Hahaha kom van ver en doe er 2 x per dag cardio bij, dus die instelling zit wel goed.
Hele tijd gedaan ook, maar kwam op een dood punt, deed alles voor jan lul, had anders die burners niet eens aangeschaft.

Terug
Naar boven