MuscleMeat

you send it alternatieve

CASE.gif - 125584

in combinatie met

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat ze op de meeste site's doen waar je bestanden via je mail kan verstuuren dat kan je zelf ook gewoon doen.
Want hun pakken het ook in en slaan het ergens op en voegen een link aan je mail toe.
waarmee de ontvanger dan de bestanden weer kan downloaden.

Dus als je zelf de bestanden in pakt met win.RAR en dan upload bij een site en dan de link in je Email zet dan kost het je verder niets.
Het enige waar je naar moet kijken wat de max grote is wat je bij de site kan uploaden. En dat zullen geen meerdere GB zijn. Dus dan zal je het in deelen moeten doen.

En wat ook nog een optie is. In pakken met win.RAR en dan op DVD branden en met de post verstuuren.

Volgens mij als je een bestand van b.v. 1 Gig via rapidshare upload, wordt het door rapidshare in stukjes geknipt en je krijgt zeg maar 4 aparte links waarin 200 mb in zit.

Het nadeel met rapidshare (overigens tegenwoordig met alle programmas) is dat je een uur moet wachten voor dat je het volgend stuk mag downloaden.

Volgens mij als je een bestand van b.v. 1 Gig via rapidshare upload, wordt het door rapidshare in stukjes geknipt en je krijgt zeg maar 4 aparte links waarin 200 mb in zit.

Het nadeel met rapidshare (overigens tegenwoordig met alle programmas) is dat je een uur moet wachten voor dat je het volgend stuk mag downloaden.

Dat is niet hellemaal waar over dat je bij alle programmas een wachttijd hebt na iedere download.
Want er zijn er nog genoeg waar dat niet is. En waar je ook nog eens meerdere file's tegelijk kunt downloaden zonder dat je een primium acount hebt.
Maar bij de bekenste zoals Rapidshare en Megaupload is het idd wel.

• Topic Starter Topic Starter
Zoek gewoon een site/uploadprogramma waarin je in een keer 10-20 GB kunt verzenden (dat dat wat langer duurt oke) en dat het wat geld kost = ook (wel) prima! Als bijlage kunt voegen bij een mail.

Die zijn er wel maar maar dan ben je verplicht om een soort abo te nemen en heb je maandelijks een bedrag dat je moet betalen.
want zoals je vroeg dat je per transactie betaald ben ik ze in ieder geval nog niet tegen gekomen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet voldoende raar maar waar, Dak voor je vele heldere reply's.

Terug
Naar boven