Fitness Seller

Youp van 't Hek

lol die ouwe is grappig

links lullen rechts vullen

Bedankt voor de waarschuwing!

Vind het maar een sjacherijnige zeikert.

Nr 1 is altijd nog Teeuwen imo.
Joop....is heel soms grappig.

Zoals met deze zin :

Pa ik voel me kloten....
ja jongen...dan moet je je handen uit je zak halen.

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik vond het leuk..Zeikerige moet je niet serieus nemen, is gewoon een act. Ik geef dit optreden toch een 7.5, kon er goed mee lachen :D

3/4 van de tijd begrijp ik zelfs niet waar hij het over heeft...hij is onverstaan en onuitstaanbaar :)

Heb em gisteravond gekeken en vond hem erg sterk :D.. Ouderwets Youp, alles afzeiken wat ook maar enigszins bij hem in de buurt komt :D

Herhaald al jaren hetzelfde kunstje en dat ''kunstje'' is uitgewerkt Youp die de elite en de kleinburgelijkheid aanpakt/persifleert.
Dat Youppie zelfs ook deel uitmaakt van diezelfde elite net als die enorme schijnheil als een Jack Spykerman rept deze niet over.

Hij heeft het inderdaad al jaren over dezelfde dingen met dezelfde geintjes en de zelfde toontjes.

Geef mij maar Theo Maassen. De Guzman vanavond op tv was ook wel grappig trouwens.

Nr 1 is altijd nog Teeuwen imo.
Joop....is heel soms grappig.

Zoals met deze zin :

Pa ik voel me kloten....
ja jongen...dan moet je je handen uit je zak halen.

Hans teeuwen, dat meen je niet! :eek: ,... ok de man heeft in het begin idd wel een paar redelijke shows neergezet , maar die laatste van hem was eerder om te huilen dan om te lachen ,... totaal geen grappen met inhoud en enkel wat blij/lomp doen op het podium ( tafel/stoel nadoen )

imo leuke cabaretiers ;
- Youp vh hek
- Lebbis en jansen
- Yochem meijer ( adhd )
- Guido weijers

Ik vind Youp al jaren goed maar de laatste keer vond ik het zwaar tegenvallen, het is niet veel nieuws wat hij te vertellen heeft en valt te vaak terug op oude grappen.

nr 1 : HANS TEEUWEN !!!!
nr 2 : Jochem meyer

Terug
Naar boven