AndroidHealthClinic

Youp van 't Hek

Waardenberg en de Jong daar kon ik vreselijk om lachen.
Helaas zijn ze er al heel lang mee gestopt.

VARA's Variatee

Er is een overvloed aan cabaretiers en ik heb er in het theater zat gezien,waarvan het gros gewoon strontvervelend zijn.
Vissen de grappen en grollen allemaal uit dezelfde vijver.

Toegeven het is ook moeilijk om in deze tijd nog ''apart'' te zijn/over te komen als artiest,zanger,dus ook cabaretier
Publiek wordt steeds meer blasé

Laatst bewerkt:
Ik vind, dat we een paar hele goede cabaretiers hebben in Nederland, maar als er 1 op mijn zenuwen werkt, die IMHO absoluut niet grappig is en die een hoog op-zijn-bek-slaan-gehalte heeft is het die schele cabaretier, die met oudjaar een show had op RTL.
Wat een eikel is dat zeg.:D

dat was die jan jaap van de wal??? verselijke gast, bij dit was het nieuws wastie al te irritant voor woorden...

maare, geen bert visscher fans hiero? ik ga dood om die gast, teeuwen ook overigens... youp vond ik vroeger wel okee

Ik vind, dat we een paar hele goede cabaretiers hebben in Nederland, maar als er 1 op mijn zenuwen werkt, die IMHO absoluut niet grappig is en die een hoog op-zijn-bek-slaan-gehalte heeft is het die schele cabaretier, die met oudjaar een show had op RTL.
Wat een eikel is dat zeg.:D

Guido Meyers inderdaad.

Het enige leuke grapje wat hij maakte was dat hij Bokito nooit recht in de ogen zou kunnen kijken. (nou ja, ik heb ook maar 2 minuten gezien)

dat was die jan jaap van de wal??? verselijke gast, bij dit was het nieuws wastie al te irritant voor woorden...

maare, geen bert visscher fans hiero? ik ga dood om die gast, teeuwen ook overigens... youp vond ik vroeger wel okee

Nee, die was op Nederland 1 en die is idd ook niet al te grappig. Ik bedoel die schele met dat hoge stemmetje. Ik kan ff niet op zijn naam komen.

Guido Meyers inderdaad.

Het enige leuke grapje wat hij maakte was dat hij Bokito nooit recht in de ogen zou kunnen kijken. (nou ja, ik heb ook maar 2 minuten gezien)

Ja! Dat was het. Ik heb nu niet eens gekeken; heb hem een tijdje geleden gezien en vond het niks. Hij doet teveel zijn best om grappig te zijn en is dat vervolgens ook nog niet.:D

jj van der wal!!!

in tha house :D Bert is idd leuk !! teeuwen vind ikzelf niet zo ,... op z'n allerlaatste optrede bij die meiden van halal na dan :D

Guido Meyers is zo'n pretty boy die er leuk uitziet voor de meisjes en die zullen er wel om moeten lachen.Klein stukje ervan gezien ontzettend slecht wat die doet,verbaal niet sterk grappen van een simplistisch nivo etc.

Jan Jaap van der Wal is een moralistische kwal met zijn zgn. ''spiegel voorhouden aan de mensen''
Ik wil een avond ongegeneerd kunnen lachen en heb totaal geen behoefte aan zo'n lange preek met af en toe een grap er tussen door,
Raoel Heertje is ook zo belerend.

Bert Visscher is geweldig daar kan ik ook echt om lachen,helaas zijn zijn voorstellingen altijd zo gauw uitverkocht.

Guido Meyers is zo'n pretty boy die er leuk uitziet voor de meisjes en die zullen er wel om moeten lachen.Klein stukje ervan gezien ontzettend slecht wat die doet,verbaal niet sterk grappen van een simplistisch nivo etc.

Jan Jaap van der Wal is een moralistische kwal met zijn zgn. ''spiegel voorhouden aan de mensen''
Ik wil een avond ongegeneerd kunnen lachen en heb totaal geen behoefte aan zo'n lange preek met af en toe een grap er tussen door,
Raoel Heertje is ook zo belerend.

Bert Visscher is geweldig daar kan ik ook echt om lachen,helaas zijn zijn voorstellingen altijd zo gauw uitverkocht.

idd die oudejaars voorstelling viel behoorlijk tegen :(

Youp van't hek is best goed
Hans Teeuwen gewoon briliant
De Vliegende Panters ook goed wel

Guido Meyers inderdaad.

Het is Guido Weyers en Jochem Myer overigens was Guido op SBS en niet op RTL als je cabaretiër wil worden moet je toch met betere grappen komen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Herman Finkers!

Intelligent, doortrapt, schuin, melig als de pest en dat accent.... :roflol: Ik kan zeker wel wat ziekelijke humor verdragen, maar het is een beetje het verschil tussen Herman van Veen en Jannes zo af en toe, als ik 'em vergelijk met enkele andere artiesten, waarvan sommigen, gek genoeg, uit het losse vuistje, geniale dingen blijken te kunnen doen.
Jammer dat ie zo ziek is geworden, maar 'het meisje met de eierstokjes', 'Kroamschudd'n in de Mariaparochie', en 'Kalm an en rap een beetje' (eva) zijn echt meesterlijk :D

Uit: De Elfstedentocht:
Tjibbe, Sjoerd en Wibbe die zouden het wel rooien
Tjibbe, Sjoerd en Wibbe die zaten mooi te klooien
Zijn in een wak gereden, volledig overleden
Zo heb je 't over Friezen, zo heb je 't over dooien
De elfstedentocht, door de bocht, met Berenburg, Berenburg

Doe mij maar Theo Maassen, vooral om z'n laatste heb ik goed kunnen lachen. Youp van 't Hek vind ik maar een ouwe zeikerd

Theo Maasen vanavond gezien, die raakte de kern op vele punten en zeer goede cabaret!

Bert visscher geweldig.
Theo maassen ook.

Terug
Naar boven