XXL Nutrition

Youtube verdoet

Ik kijk nooit naar die homepage troep, ik zoek gewoon op wat ik zoeken moet, als dat het nog steeds doet is het goed voor mij.

ik vind het ook super k*t, bij de vorige versie kon je gewoon al je nieuwe video's overzichtelijk zien, in je sub box en op het channel, maar nu is alles zo onoverzichtelijk geworden.. en ik vind het er op de een of andere manier ook niet echt ''beter'' uit zien, eerder goedkoper. van mij mogen ze het weer terug draaien.

t*ring... wtf idd :\

Ze willen geld verdienen

Als ik individueel vids kijk is alles nog redelijk hetzelfde, geen problemen mee

Allemaal nergens voor nodig idd, bij msn doen ze dat ook door steeds een nieuwe versie te maken terwijl de meeste mensen de huidige gewoon prima vinden. Oprotten!

• Topic Starter Topic Starter
Ze moeten de rode en groene duimpjes weer terug brengen. Dat was altijd een mooie optie.

Wat ik met name opmerk en nagekeken heb is dat ik nergens in mijn profiel mijn echte naam bekend heb gemaakt maar mijn volledige naam wel als link staat om op mijn eigen profiel te komen. Tegenwoordig moet je echt alles beveiligen op internet voor je privacy :(

Ik vind altijd wel goed als ze iets nieuws hebben. Even wennen, maar als je er aan gewend bent juist beter vaak.

Ik vind dit juist goede verbetering trouwens, de homepage vond ik altijd behoorlijk onoverzichtelijk gebruikte hem nooit. Zal dat nu wel vaker gaan doen denk ik

is idd een verbetering.
Mensen die niet tegen verandering kunnen en van structuur houden gaan al snel janken.

zag het net ook opeens, vind het opzich wel goed dat ze blijven veranderen om mensen geïnteresseerd te houden en te verbeteren maar nu gaat youtube er niet op vooruit. de homepage vind ik nu een stuk minder handig en overzichtelijk.

Wat ik met name opmerk en nagekeken heb is dat ik nergens in mijn profiel mijn echte naam bekend heb gemaakt maar mijn volledige naam wel als link staat om op mijn eigen profiel te komen. Tegenwoordig moet je echt alles beveiligen op internet voor je privacy :(
Geen Google+ account? Of gmail?

gvd k*t youtube laat gewoon zoals eerst idiots

Geen Google+ account? Of gmail?

Ja Google+ want dat is nu het geldige login van youtube. Ooit mijn youtube account om laten zetten in een google+. Naar mijn weten alleen nooit mijn naam opgegeven (wat ik normaal gesproken ook alleen doe bij betalingen etc).

Ondertussen mijn naam verandert al zou het me niet verbazen als ze wijzigingen als deze ook bewaren.

Ik begrijp niet waarom ze dit doen

Vind het wel strak er uit zien eerlijk gezegd.

vroeger was er nog geen i-net, dus dat zal wel mee vallen denk ik

Terug
Naar boven