XXL Nutrition

Youtube verdoet

valt best mee, is gewoon wat wennen

vind het wel mooier en overzichtelijker. en het is onderdeel van google en google heeft hun hele stijl vernieuwt en dit geldt dus voor alle diensten.

Vind het ****ed en zeker niet overzichtelijker. Kwestie van wennen inderdaad.

Gelukkig kun je je eigen kanaal wel terugzetten naar het oude model, voor zolang dat nog gaat duren.

Ja het is soms onbegrijpelijk dat ze is iets vernieuwen wat goed werkt.

Het is wel even wennen idd, maar voor de rest werkt nog alles goed. Met playlisten aanmaken. En de kanalen waar ik een abbo op hebt worden gelukkig nog overzichtelijk weer gegeven:D

Kan gelukkig nog dagelijks dosis nieuwe muziek checke

Iemand al een script of manier gevonden om die de homepage naar de oude layout terug te zetten?
Ik kan geen video´s van de homepage klikken die ik al gezien heb. ???

De eerste was de beste. Met die duimpjes, veel beter. Die grijze achtergrond vind ik k*t, text leest nu niet meer lekker weg.

De nieuwe Gmail is pas klote!!!

Ik gebruik de oude interface zolang als het nog kan...

Wat echt vertieft is, dat je youtube kanaal zit gekoppelt aan gmail. Krijg je ook niet los.

Zie het probleem niet, vond het er wel goed uitzien en voor de rest misschien even wennen maar no major issues. Zal een kwestie van wennen zijn. Dit soort reacties zie je ook bij elke nieuwe patch van een spel, whine whine whine tot de volgende patch en een jaar later was het een superpatch. GTFO.

Kan me niks schelen , kan nog steeds videos uploaden.......

Zolang search er is vind ik het best.

Google uitstraling heeft het nu.

LOL, je bent zeker niet alleen. De vorige update vond ik eigenlijk al geen verbetering, maar was er ongeveer net aan gewend. En net nu veranderen ze weer heel het design. Het nieuwe design vind ik persoonlijk niets toevoegen. De eenvoudige Google look werkte perfect voor YT. De home page vind ik er alleen maar rommeliger uitzien.

Persoonlijk ben ik trouwens van mening dat een design maar elke 8-10 jaar (grondig) zou mogen veranderen.

Als het je maanden kost om hier aan te wennen ben je een behoorlijke digibeet als je het mij vraagt...

Kan nu wel weer F5'en om reclames te omzeilen :D

Als het je maanden kost om hier aan te wennen ben je een behoorlijke digibeet als je het mij vraagt...
Ik alvast niet. Wennen = stoppen met mezelf te ergeren aan hoe het erop achteruit is gegaan. ;)

Zelfde heb ik met Google, blijf het k*t vinden die nieuwe kleuren en extra clutter.

Ik ben fan eerlijk gezegd.

Is het nou eens mogelijk om te zoeken naar andere nummers terwijl je de huidige aan laat staan, in dezelfde browser tab?

Terug
Naar boven