XXL Nutrition

yow

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ryu-

Novice
Waardering
1
Ey iedereen
Heb een vraag. Ik train nu ongeveer 5 jaar, heb een regelmatig voedingsschemaen ben vertrouwd met supplementen, maar vindt dat ik nog niet echt de massa heb die ik als ideaal zie. Ik ben al een tijdje aan het zoeken achter info over 'kuren'.
Ik denk dat ik als beginner miss al tevreden zal zijn met een Deca only.. weet niet juist de hoeveelheden, kan iemand me hier iets over vertellen?
Aromatisering? nolvadex en clomid, allebei of clomid alleen ook goed genoeg?
Thanks.

Als jij al een poosje aan het onderzoeken bent waarom wil je dan een deca only gaan doen?

Hoi kerel...
Afgezien van het feit of het wel of niet verstandig is om een deca only te nemen
doe je je er in ieder geval goed aan om je eerst een te verdiepen in de materie.
Als je het doet wil je het natuurlijk wel goed doen.
De 1 vind deca only wel een goeie keuze en een andere weer niet.

Om op save te spelen zou ik het persoonlijk niet doen.
Maar dat is mijn mening.

Je kan bijvoorbeeld wel een combi van deca met testo zetten.
Dan kom je op het volgende schematje uit;
week 1 t/m 8 250mg test enanthaat
week 1 t/m 8 200mg deca.
Ook hier valt weer over te discusieren of het genoeg is maar meer is niet altijd beter natuurlijk:)

Vertel anders eerst eens wat over je stats.
Daar bedoel ik mee ; lengte gewicht vetpercentage etc..

Groeten M.

• Topic Starter Topic Starter
info

ik ben 1.64m
55kg
21jaar

ben begonnen op mijn 16de, sinds mijn 18e gebruik ik soms creatine om een pomp te zetten. Mijn doelstelling met een kuur is gewoon om massa bij te zetten, droge spiermassa zou ideaal zijn maar een kuur zonder vocht is onwaarschijnlijk niet? zeker bij Deca.. Ik zou gewoon na de down periode van de kuur (bij de piek kom je veel bij maar dan erna verlies je toch juist?) een paar kg's spiermassa willen overhouden.

Ik was aan het denken voor Deca only omdat ik vernomen heb van forums en site's dat Decadurabolin een milde vorm v AAS is. En ik wil op veilig spelen, risico op impact eigen hormoonhuishouding. Is Primobolan beter?
Hoe zit het met aromatisering?

zal maar eerst gaan vreten want 55kg is niet gek veel

oef gain eerst ff naturel nog wat massa, zeg.
en deca schijnt niet mild te zijn, geldt eveneens voor primo is ook niet echt mild

punani zei:
zal maar eerst gaan vreten want 55kg is niet gek veel

Let wel: Hij is maar 1.64 groot (of klein) ;)

Maar naturel kan er nog wel n paar kg bij op. N kilo of 10 vast nog wel.

Ik meen me te herinneren dat Jerry als eerste kuur een deca only heeft gedaan, en daar toch leuke kilo's mee heeft gepakt.

Persoonlijk vindt ik dat je dan beter voor een lage dosering test. enanthaat only kunt gaan.

ten eerste zou ik je aanraden om heel veel calorien naar binnen te werken.. een maatje van mij is 1.60 en 78kg dus dan moet het bij jou ook wel lukken (tenzij ecto)..

anders.. sja..
1-8 250 test
1-8 200 deca
1-3 30mg dboll

vraagje: hoe zou jij er bij gaan eten?

Leviathan zei:
Let wel: Hij is maar 1.64 groot (of klein) ;)

Maar naturel kan er nog wel n paar kg bij op. N kilo of 10 vast nog wel.

Ik meen me te herinneren dat Jerry als eerste kuur een deca only heeft gedaan, en daar toch leuke kilo's mee heeft gepakt.

Persoonlijk vindt ik dat je dan beter voor een lage dosering test. enanthaat only kunt gaan.

dan nog is 55kg niet veel hoor

Heeft iemand van 55kilo niet genoeg aan 30mg test per week?

j/k, maar neem aan dat de dosering dan wel aangepast moet worden, er zijn gasten die twee keer zo zwaar zijn en als eerste kuur 400mg aas zetten.

FrederX zei:
ten eerste zou ik je aanraden om heel veel calorien naar binnen te werken.. een maatje van mij is 1.60 en 78kg dus dan moet het bij jou ook wel lukken (tenzij ecto)..

anders.. sja..
1-8 250 test
1-8 200 deca
1-3 30mg dboll
QUOTE]

komt er weer zo'n trekschema voorbij, en iedere persoon is verschillend dus de vergelijking tussen topic-starter en jouw maatje is niet echt strak

op dat schema heb je toch amper gains gemaakt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven