MuscleMeat

Za 04/04/09: Latin Village

• Topic Starter Topic Starter
Jep. Op het gebied van electro/techno is het erg commercieel de laatste tijd, omdat het echt een muziekstroming is die nu erg uit zijn schulp kruipt.

Maar daar gaat het me bij latin village niet zo om, wat ik aan de line-up heirboven zie is dat het toch meer house is, en minder techno. Mijn smaak is wat harder en rauwer dan wat ik op latin village verwacht.

Je hebt in Utrecht vaak een feestje dat Rauw heet, allemaal onbekende gasten, maar super goede muziek, dat is meer mijn ding.

Rauw ben ik 1 keer geweest in Tivoli dacht ik. Dat was wel erg dope moet ik zeggen ja. De Rush-edities in Monza waren ook altijd heel erg dope. Verder heb ik een paar maandjes in Utrecht gestudeerd en heb ik regelmatig een donderdagavondje meegepakt in Monza. En het viel niet te ontkennen dat er echt hele mooie dames aanwezig waren.

Klopt, het is echt house-achtig allemaal bij Latin Village. Een week later is Awakenings(paas-weekend) waar het wat harder aan toe gaat. Ik ben benieuwd.

+100

Als je gasten als Rockid, Vato Sidney Samson, Benny Rodriques, D-Rashid, Gregor Salto etc. onbekend gaat noemen dan moet je toch meer tijd buiten je huis gaan doorbrengen Strongman. Die gasten behoren tot de ****ing top in Nederland.

Ik kijk geen tmf meer misschien dat het daar door komt?

• Topic Starter Topic Starter
LV was dope gister:)

Alleen had ik het gevoel dat er toch wel wat minderjarige mensen rondliepen. Maar er werd goed gedraaid en de sfeer was bij vlagen goed. Ben benieuwd naar de outdoor editie over een tijdje.

Laatst bewerkt:
Yep vond het ook wel gaaf, heb er in ieder geval van genoten.

Terug
Naar boven