Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind zijn taille best smal, snap niet waarom mensen daar iets slecht aan vinden?
ik ben geen 35jarige vrouw die haar reet wil verstevigen of haar zwembandje eraf spinnen.
massa, maar daar houdt het bij op!
geen mooi fysiek, geen mooi voorkomen, de dikke taille en opgeblazen buik, en dikke k*tkop!
Dat je het geen mooi fysiek vindt ok, helemaal mee eens. Maar wat boeit het dat het geen Brad Pitt is? Bekijk je eigen lelijke k*tkop maar eens eerst in de spiegel voordat je iets over iemand anders zegt, want jij hebt helemaal geen recht van spreken hahaha
Of vind je uzelf zo perfect?
+1je snapt er niet echt veel van he? Dit is bodybuilding, negatieve opmerkingen over iemands hoofd hou je maar lekker voor je. Of moet er hier ook maar worden gezegd bij iemand die foto's post ''mooi fysiek, maar je hebt wel echt een verrot hoofd!!''. En nee, natuurlijk zou ik er niets op tegen hebben als hij iets positiefs zou zeggen, ben je nu werkelijk zo stom??![]()
Je snapt er niet echt veel van he? Dit is BODYBUILDING, negatieve opmerkingen over iemands hoofd hou je maar lekker voor je. Of moet er hier ook maar worden gezegd bij iemand die foto's post ''mooi fysiek, maar je hebt wel echt een verrot hoofd!!''. En nee, natuurlijk zou ik er niets op tegen hebben als hij iets positiefs zou zeggen, ben je nu werkelijk zo stom??![]()
Het ging me niet zozeer om het feit dat iemand het gezicht van een bodybuilder slecht beoordeelt en hem daarom slecht(er) vindt, maar meer om hoe kinderachtig je het moest uitdrukken. En als je toch zegt dat het BODYBUILDING is, waarom haal je iemand zijn gezicht er dan zelf bij? Dan maak je juist dezelfde fout...
Je bent dus inderdaad werkelijk zo stom...hou er nu maar over op de rest begrijpt het gelukkig wel.