MuscleMeat

Zack Khan @ the O pics..

jezus :eek: die gozer is t*ring grooot man helemaal die pic met branch wat een monster armen , gigantisch grooot. hahaha moest gewoon lachen om zn armen

+1 aan iedereen die die massa ongelooflijk vind, maar off topic: gaat er nu niemand wat zeggen over dat lekkere mokkel d'erbij? Is dit wel DBB? :-)

Hoe is het dan nu met zijn benen?

Hij is absoluut niet dom hij praat alleen zeer onduidelijk en heeft niet echt een slimme kop maar hij is absoluut niet dom. Dat merk je wel in zijn logs.

hehe worden :p

deze is van vorig jaar met coleman

15942_1142335889880_1571959751_3039.jpg

Contrast van z'n arm omlijning op de foto is vrij duidelijk tov die van coleman. Not sure racial aspect or ps...

• Topic Starter Topic Starter
Allemaal heel leuk en aardig dat hij er veel groter uitziet op die foto met Branch...maar op een wedstrijd zou Branch gehakt maken van Khan.

Neemt natuurlijk niet weg dat het een enorm grote gozer is...

Nu (nog) wel ja. Branch zit in de top van zn carriere, zack moet nog beginnen.

Echter qwa bovenlichaam heeft zack veel mooiere lijnen dan brach,(i know kan branch weinig aan doen)

tuurlijk branch is hard droog en grainy.. zack komt er ook wel, aan zn motivatie ligt het niet.

Onderlichaam zijn we natuulijk snel klaar me... Branch.
ben benieuwd of zack het ooit nog voluit kan trainen... toch een ernstige blessure wat die had..

Mischien niet in zn beste shape... maar toch..
attachment.jpg

Laatst bewerkt:
ik hoop het ook, hij is nu 31 jaar dus kan nog gerust enkele jaren meedraaien

Ik dacht dat Phil grote armen had!

Dit slaat alles! :eek:

Hahaha die laatste foto lijkt wel een beetje op Mmm van pindahoofd :D

zieke foto man!

Hij is huge, maar wat kijkt die toch altijd dom uit zijn ogen :o

met die lippen lijkt ie een beetje op Drake..... ???

wtf dat filmpje wat bankdrukt hij daar 300kg ofzo, zitten zo veel plates op dat het niet eens meer in het beeld past..crazy shit!

Terug
Naar boven