Fitness Seller

Zal ik hier iets van merken?

JDerp

Novice
Waardering
0
Hallo bodybuilderts,

Ik heb een vraag. Ik doe elke avond:
-35 Crunches, met mijn benen en knie holte allebei 90 graden gebogen. En dan met m'n schouders richting plafond.
-20 pushups
-35 Crunches
-20 pushups

Ik ben 16 jaar oud, zal ik hier iets aan hebben? Zou een andere verdeling beter zijn? Of misschien meer variatie in oefeningen?

Zal je helemaal geen drol aan hebben

Maak een goed voedingsschema en trainignsschema. Dat is tijdverspilling

hij zegt dat het geen drol uitmaakt en toch ga je door met die onzinvragen:P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

33lmrkh.gif

Ja hoor we hebben er weer een.
Ga je anders eerst eens even inlezen voor je hier een onzinnig topic opent.
Succes met je sixpack!

Ja je kan er na een tijdje meer. Maar of je daar nou wat aan hebt. Ga naar een sportschool en ga veel eten. En vergeet niet te squatten en deadliften.

Niemand wil dat je een dikke sixpack krijgt my friend:)
ik zelf doe meestal 3x25 per avond, en 4x20 opdrukken.. heb nu serieus al arm spieren en mijn blokjes komen al goed te voorschijn.

gewoon lekker blijven knallen dude

Ik doe elke avond:
-35 Crunches, met mijn benen en knie holte allebei 90 graden gebogen. En dan met m'n schouders richting plafond.
-20 pushups
-35 Crunches
-20 pushups
Als je ZO graag gespierd wil worden kan je maar beter dit topic sluiten en naar het fitnesforum gaan en het daar vragen. Of je leest gewoon even wat andere topics door want er staat ontzettend veel van deze vragen op deze bodybuilDer site. (En ze worden allemaal even serieus behandeld;))

Leuke vraag, maar ga dan naar fitnessforum?

je zal er wel iets van merken ja!
misschien dat je het wat warmer krijgt!

ga alsjeblieft naar het fitnessforum

Kunnen zulke mensen niet gelijk een ban krijgen?
Want ik word wel een beetje moe van al die domme topic's. (en ik ben vast niet de enigste)

Kunnen zulke mensen niet gelijk een ban krijgen?
Want ik word wel een beetje moe van al die domme topic's. (en ik ben vast niet de enigste)

Had dan tenminste enige goed geschreven.

Ik maak vast wel een typo daar niet van.

Van k*t topics kan je ook wel super veel leren...
Als mensen de zoek functie zouden gebruiken tenminste.

Misschien dat je beetje moe wordt ...

Laatst bewerkt:
Zal je helemaal geen drol aan hebben

Maak een goed voedingsschema en trainignsschema. Dat is tijdverspilling

Ik vraag me alleen af, waarom alle militaire instanties deze oefeningen in hun schemas hebben, terwijl het geen drol uitmaakt.

Niemand wil dat je een dikke sixpack krijgt my friend:)
ik zelf doe meestal 3x25 per avond, en 4x20 opdrukken.. heb nu serieus al arm spieren en mijn blokjes komen al goed te voorschijn.

gewoon lekker blijven knallen dude

precies kill

gwn 's middags 4x25 pushups, daarna ff 4x30 situps, met die knietjes naar je borst weetjewel... doe 's avonds hetzelfde en en bij de de laatste serie tot je niet meer kunt

tussendoor pak ik vaak een mars of snickers en wat cola voor de energie. na het trainen vaak patat omdat ik dan echt honger heb! zo vul je ook goed alle stoffen weer aan die je verbruikt heb

blokjes komen er nu echt door.. en m'n armen krijg ik ook al complimentjes over van de ladies, zie zelfs een ader op m'n regter bicep :D

LAAT JE NIX WIJS MAKE DOOR DIE GASTEN HIER, lekker doortraine!

Terug
Naar boven