MuscleMeat

Zal ik hier iets van merken?

Sommigen mogen eens wat normaler gaan reageren. Iedereen is 16 en naïef geweest. Je kan ook op een vriendelijke manier helpen.

Sommigen mogen eens wat normaler gaan reageren. Iedereen is 16 en naïef geweest. Je kan ook op een vriendelijke manier helpen.

+1 ( kan geen karma geven , moet blijkbaar eerst verdelen onder andere gebruikers )

Sommige reageren idd bijna altijd neg op zo'n vragen terwijl ze vroeger zelf onwetend waren .

• Topic Starter Topic Starter
kzeg toch net dat dat geen zin heeft
Blijkbaar is beleefdheid bij jou niet zo sterk aanwezig, en mijn tweede vraag had helemaal geen betrekking tot mijn eerste vraag. Ik vroeg simpelweg of het beter is om weinig herhalingen van veel te doen of veel herhalingen van weinig (3x30 of 6x15 of 10x9 etc)

Blijkbaar is beleefdheid bij jou niet zo sterk aanwezig, en mijn tweede vraag had helemaal geen betrekking tot mijn eerste vraag. Ik vroeg simpelweg of het beter is om weinig herhalingen van veel te doen of veel herhalingen van weinig (3x30 of 6x15 of 10x9 etc)

niet verkeerd opvatten.. was niet boos bedoeld. maargoed

Als je toch graag wilt trainen zou ik verzwaarde setjes doen (vul je rugzak met zand bij push ups en leg deze op je borst bij sit ups. Zodat je ongeveer 8-12 herhalingen kan maken.

Zal alsnog bij mijn eerste antwoord blijven dat je er niet veel resultaat van zult zien.

Succes

Voeding moet vooral goed zijn, we kunnen je nog zoveel gaan voorkauwen maar je kan het het beste zelf leren dus lees de stickies (belangrijke topics in de voeding sectie etc.)

• Topic Starter Topic Starter
Als je toch graag wilt trainen zou ik verzwaarde setjes doen (vul je rugzak met zand bij push ups en leg deze op je borst bij sit ups. Zodat je ongeveer 8-12 herhalingen kan maken.
Succes

Bedankt dat is precies wat ik me afvroeg, en sorry ik zal het wel verkeerd geïnterpreteerd hebben.

Nogmaals bedankt. En zal de stickies nog eens bekijken. :)

Ik vraag me alleen af, waarom alle militaire instanties deze oefeningen in hun schemas hebben, terwijl het geen drol uitmaakt.

Vrij logisch. Militair zijn is conditioneel veel meer uitdagend dan qua kracht. Militairen hebben een sterke core nodig. Als jij met tassen van 30 a 40 kilo moet lopen, dan moet je gewoon een sterke core hebben.

on topic:

Bedenk voor jezelf eerst je doelen. Wat wil je bereiken:
Grotere spieren=geen goed schema
meer spierconditie= goed schema.

Om grotere spieren te krijgen heb je heel andere dingen nodig. Je moet veel eten, goed eten, rusten en ook niet onbelangrijk; een goed trainingschema hebben.
lees de stickies boven aan de topics even.

En ts: als het je om de spierconditie gaat : [Link niet meer beschikbaar]

Waarom zou spierconditie in het fitness-gedeelte moeten thuishoren?

Zolang hij elke keer tot het uiterste gaat, gedisciplineerd is en goed eet, moet je toch niet naar een fitnessforum waar ze bovengenoemde allemaal niet doen? ;)

Fitness is het bevorderen van je algehele conditie.
Meer herhalingen maken dan nodig is om spiergroei te krijgen is conditie van de spieren verbeteren.

Oftewel; Fitness...!

Als hij spierconditie wil, dan hoort hij hier toch niet? Dan gaat ie toch niet dezelfde schema's pakken als ons en kan hij misschien beter geholpen worden door mensen die fitness beoefenen voor spierconditie

Care aan de naam dutch"bodybuilding". Het gaat er toch om dat hij hier goed geholpen kan worden en veel informatie in de sticky's heeft? Of wil je hem doorsturen naar een minder informatief forum :p

Care aan de naam dutch"bodybuilding". Het gaat er toch om dat hij hier goed geholpen kan worden en veel informatie in de sticky's heeft? Of wil je hem doorsturen naar een minder informatief forum :p

Sorry, ben niet zo bekend met het fitnessforum :P ! Heb er nooit echt serieus rondgekeken ! Maar ik begrijp het wel, hij is daar minder goed af ;)

Terug
Naar boven