- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sommigen mogen eens wat normaler gaan reageren. Iedereen is 16 en naïef geweest. Je kan ook op een vriendelijke manier helpen.
Ik vraag me alleen af, waarom alle militaire instanties deze oefeningen in hun schemas hebben, terwijl het geen drol uitmaakt.
Blijkbaar is beleefdheid bij jou niet zo sterk aanwezig, en mijn tweede vraag had helemaal geen betrekking tot mijn eerste vraag. Ik vroeg simpelweg of het beter is om weinig herhalingen van veel te doen of veel herhalingen van weinig (3x30 of 6x15 of 10x9 etc)
Blijkbaar is beleefdheid bij jou niet zo sterk aanwezig, en mijn tweede vraag had helemaal geen betrekking tot mijn eerste vraag. Ik vroeg simpelweg of het beter is om weinig herhalingen van veel te doen of veel herhalingen van weinig (3x30 of 6x15 of 10x9 etc)
Als je toch graag wilt trainen zou ik verzwaarde setjes doen (vul je rugzak met zand bij push ups en leg deze op je borst bij sit ups. Zodat je ongeveer 8-12 herhalingen kan maken.
Succes

Ik vraag me alleen af, waarom alle militaire instanties deze oefeningen in hun schemas hebben, terwijl het geen drol uitmaakt.
Care aan de naam dutch"bodybuilding". Het gaat er toch om dat hij hier goed geholpen kan worden en veel informatie in de sticky's heeft? Of wil je hem doorsturen naar een minder informatief forum![]()
! Heb er nooit echt serieus rondgekeken ! Maar ik begrijp het wel, hij is daar minder goed af