AndroidHealthClinic

Zaterdag 21 Mei, Luna the one man show, wie gaan er ook ( gratis :P)?

FireStarter

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Zegt me genoeg lijkt me. Ik kreeg vorige week een gratis kaartje thuis van Ticketonline omdat ik bij de eerste 250 bestellers zat die gebruik maakte van ticketonline.nl . Inmiddels hebben 5.000 mensen ofzo een kaartje van hun gekregen, maar dat boeid niet :P

Wie gaan er ook?

Wel lekker btw gratis feestje :P

Een collega van mij had ook mazzel, ook een gratis ticket :(

• Topic Starter Topic Starter
4 maten van me hadden ook geluk, en 2 andere hadden voor 10 euro hun kaartjes gekocht. Geen geld toch? Lekker avondje stappen in Arnhem dacht ik zo.

nee ik ga niet.

heb vanavond leuk feestje in de buurt, waar heeel veel bekenden komen.
ook wel eens leuk :coolnana:

ik was er nog wel!! heb zelfs nog ff met firestarter gepraat :D

rubinio zei:
ik was er nog wel!! heb zelfs nog ff met firestarter gepraat :D
Er hing wel een goeie sfeer, alleen zijn er teveel mensen opgepakt die ik ken. en hardhandig ook :mad: . Het word tijd dat alles gelegaliseerd word hier :)

Hou daar maar us een referendum over :cool:

Over 3 weken Defqon

Whaha, wel veel mensen hadden mazzel of niet? Zo'n feestje loop gewoon bagger en om lege zalen te vermijden gaan ze al die kaartjes maar weg geven. Hopen dat ze nog wat verdienen aan watertjes :D

Kep gehoord dat het niet echt bijzonder geweest moet zijn.

Ben ik blij dat die 45 euro nog in mn knip zit.

Rob G zei:
Whaha, wel veel mensen hadden mazzel of niet? Zo'n feestje loop gewoon bagger en om lege zalen te vermijden gaan ze al die kaartjes maar weg geven. Hopen dat ze nog wat verdienen aan watertjes :D
NJOY is ook afgelast. Niet ik van plan was om te gaan, maar het imperium van ID&T en Q-dance begint hier en daar haarscheurtjes te vertonen. Zoals de hele dance-scene trouwens.

Splendid zei:
NJOY is ook afgelast. Niet ik van plan was om te gaan, maar het imperium van ID&T en Q-dance begint hier en daar haarscheurtjes te vertonen. Zoals de hele dance-scene trouwens.

Eindelijk gerechtigheid voor ID&T .
De broertjes Stutterheim hebben eerst de gabberscene omzeep geholpen met hun commercie en proberen vervolgens al jarenlang andere sub-stromingen structureel uit te melken. Ik hoop nog steeds stiekum op een failiesement-berichtje in de krant van ID&T , echter dit zal nooit gebeuren, want het geld zit nu in zoveel verschillende bedrijven (restaurant, bladen, radio, en horecazaken) dat het geld blijft binnenstromen.

Handige jongens de Stutterheims. Begonnen begin jaren 90 met het organiseren van kleine feestjes.

Splendid zei:

hmm naja niet de hele dance-scene hoor imo.

De echte house zoals techno, house en techouse blijven nog erg goed gaan maar dat is ook wel een beetje logisch.

Splendid zei:
Nou Qdance zal dit denk ik niet meer doen. Hun moeten ut hebben van hun HmHfeestjes, In Qontrol, Defqon, Q-base en Qlimax.

En die lopen als een trein die feesten.

Terug
Naar boven