Fitness Seller

Zeer schokend, Talmud.

Ooooe... schokkend zeg... kan niet meer slapen nu.

same shit different day.

@ Spiertje jij bent helaas niets anders dan die Joden...

Maar effe serieus. De pijpekrullen in Antwerpen zijn met voorsprong de grootste racisten die ik ooit in levende lijve ontmoet heb.

Vergeet niet dat de Joden een geweldadige geschiedenis hebben, zijn vaak onderdrukt en tot slavernij gedwongen, logisch dus dat een boek dat zovaak herschreven is vol staat met haat, verder ben ik het eens met Dennis69..

Mja...die Talmud is net zo'n idioot boek als de Koran of de Bijbel.

Alleen domme mensen zonder leven geloven die onzin.

Who cares anyway?

Ik schenk nog een baco in.

Ik heb gelukkig mijn eigen geloof, waarin ook een vast schema in zit.

Trainen, eten, slapen, School(helaas), ik geloof hierin zodat ik groot word, plezier maken doe ik nou al want ik vind alles leuk, behalve school, het is zo sneu dat mensen niet iets zelf kunnen maken waarin ze kunnen geloven dat ze iemands anders leven proberen te kopieren.

Laatst bewerkt:
tja, allemaal 1 pot nat die oude gesch(r)iften

Wat een onzinnige gedachte ook binnen het Boedhisme bestaan er extremisten die wel geweld gebruiken.

Kun je voorbeelden geven?

Het boeddhisme is in haar lange historie nog nooit de oorzaak geweest voor een oorlog. Al voeren de boeddhistische landen wel oorlog, dit wordt gedaan met het begrip dat het slecht is en tegen de leer van Boeddha ingaat. In het boeddhisme is er geen excuus voor het gebruiken van geweld.

Bron:wikipedia

geen zin om al die crap te lezen

Wow, ik schrik me dood :rolleyes:

Talmoed is overigens niet het heiligste boek van de Joden en wordt ook niet door alle Joden (waaronder messiasbelijdende Joden) erkend.
Snap ook dat gezeur over Joden ineens niet, van Joden heb je geen last, van spiertje16 wel.

enkel last van mocrotje 16.

Terug
Naar boven