Ladybug
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 37
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 55kg
- Vetpercentage
- 21%
Zoals de titel al zegt, heb ik moeite met zelfacceptatie.
Ik heb teveel vet cellen gekregen door eetbuien.
Om een lang verhaal kort te maken:
vervelende jeugd gehad (gepest), ouders gescheiden (weinig contact met vader), studie niet afgemaakt (veel geld ingestoken), vriendinnen die misbruik hebben gemaakt.
Al mijn hele leven wil ik graag een platte buik, in de hoop dat ik dan gelukkig ben.
Ergens weet ik dat dit een belachelijke gedachte is.
Ik bedoel eigenlijk te zeggen: ik wil meedoen aan een fitness wedstrijd en me goed voelen.
Ik heb heel erg veel moeite om mezelf te accepteren, maar daardoor bereik ik mijn doel niet.
Mijn vraag is: hoe kan ik mezelf accepteren als ik nog niet mijn doel heb bereikt?
Ik zal toch niet de enige zijn die 100000 keer een eetbui heeft gehad tijdens het volgen van een dieet?
En aan mijn dieet ligt het niet, want ik eet ook niet absurd weinig.
Het is meer emotioneel.
Ik heb teveel vet cellen gekregen door eetbuien.
Om een lang verhaal kort te maken:
vervelende jeugd gehad (gepest), ouders gescheiden (weinig contact met vader), studie niet afgemaakt (veel geld ingestoken), vriendinnen die misbruik hebben gemaakt.
Al mijn hele leven wil ik graag een platte buik, in de hoop dat ik dan gelukkig ben.
Ergens weet ik dat dit een belachelijke gedachte is.
Ik bedoel eigenlijk te zeggen: ik wil meedoen aan een fitness wedstrijd en me goed voelen.
Ik heb heel erg veel moeite om mezelf te accepteren, maar daardoor bereik ik mijn doel niet.
Mijn vraag is: hoe kan ik mezelf accepteren als ik nog niet mijn doel heb bereikt?
Ik zal toch niet de enige zijn die 100000 keer een eetbui heeft gehad tijdens het volgen van een dieet?
En aan mijn dieet ligt het niet, want ik eet ook niet absurd weinig.
Het is meer emotioneel.

)