Fitness Seller

Zelf een beginnerskuurtje samengesteld, graag jullie mening...

Polar

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
77kg
Beste DBB's,

Na hier al een tijdje intensief de forums te volgen en een beetje research, heb ik mijn volgend beginnerskuurtje samengesteld, wat vinden jullie hiervan...

1-10: 500mg sustanon/week
1-10: 200mg Deca/week
1-7 : halve pil aramidex om de dag
8-12: 30mg Winstrol elke dag
13-14: 40mg nolvadex elke dag
15-16: 20mg nolvadex elke dag

Ben benieuwd naar jullie reacties...

Prima kuur!

Ziet er goed uit.... Nolvadex volstaat met 20mg pd voor 4 weken, meer is overkill.
Zou zelf de winstrol op 50 mg pd nemen.
Voor de rest happy gaining!

Waarom zou dat overkill zijn?

Ik had net voor mijn vakantie erg hele erge gyno.
Met 20mg per dag kwam ik er maar niet vanaf.
Ik heb het verhoogt naar 40mg en ja hoor, na 2 dagen werd het minder...en nu weg.

Oke... misschien als je gyno hebt, maar als nakuur ansich is mij op dit forum geleerd dat meer als 20mg overkill is.

nakuur gewoon op 20 mg houden, als je merkt dat het niet werkt dosering verhogen.

voor de rest ziet het er prima uit.

Ziet er goed uit.... Nolvadex volstaat met 20mg pd voor 4 weken, meer is overkill.
Zou zelf de winstrol op 50 mg pd nemen.
Voor de rest happy gaining!

Ben toch wel benieuwd waarom het tegenwoordig 20mg per dag is. Ik moet toegeven dat ik vrij lang niet op dbb ben geweest. Dus hebben jullie iets gelezen wat ik nog niet gelezen heb ? :)

• Topic Starter Topic Starter
Alleszins allemaal al bedankt voor de reacties en opmerkingen...

• Topic Starter Topic Starter
Nog een laatste vraagje: Injecteren voor of na een training of doet het er helemaal niet toe, als het er maar in zit :-)

Nog een laatste vraagje: Injecteren voor of na een training of doet het er helemaal niet toe, als het er maar in zit :-)

Maakt totaal geen verschil. Je kan het beste op vaste tijden injecteren.
Bijvoorbeeld elke zaterdag ochtend en woensdag avond, dan zit je precies op 3,5 dag. Zal vrij stabiel zijn dan allemaal :)

Terug
Naar boven