- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet het ook niet nemen voor kracht, maar voor de mogelijke potentie qua lichaamscompositie.Beta-alanine doet niks (voor je KT work out dan).
Ik ben in juli nog naar een congres gegaan met de titel 'sportvoeding in relatie tot trainingsadaptatie' en daar werd middels meta-analyse van de laatste evidence besproken dat beta-alanine nauwelijkse tot geen effect heeft op krachttraining.
Er zijn aanwijzingen dat beta-alanine effectief kan zijn bij sportprestaties met de duur van 1-4 minuten.. That's all.
Was een congress in Papendal van 5 juli als ik het mij goed herinner. Het is i.m.o. een gehypete stof, nauwelijks werkzaam in krachttraining.
Voorgesteld werd dat beta-alanine gunstig effect zou hebben op duur wielrenners die nog een eindsprint moeten trekken of bijvoorbeeld wedstrijd zwemmers die meerdere wedstrijden op een dag moeten zwemmen (onder de 4 minuten dus).
Verder werd de stof niet veel aangeraden vanwege de mindere smaak en hoge dosis en het laden- on/off moeten gaan voor blijvende werkzaamheid. Sterker nog, het werd aangeraden om bijvoorbeeld te laden voor een finale-wedstrijd in plaats van voor elke wedstrijd. Je kan dus wel redelijk stellen dat het ook niet voor elke krachttraining is.
Je moet het ook niet nemen voor kracht, maar voor de mogelijke potentie qua lichaamscompositie.
Enigste waar ik persoonlijk wat van merk is citruline (9gram) en caffeine (crash, zweten etc. vermijd het liever). Beta-alanine en creatine merk ik eigenlijk niks van, heb van beide nog 1 pot liggen als laatste "test". Heb ook nog agmatine liggen, maar zal die niet binnenkort gebruiken.
Probleem met beta-alanine is eigenlijk dat het maanden duurt om volledig te laden.. is toch wel moeilijk om een verschil te merken.. en is het dan je geld wel waard? 3 gram tintelt als een b*ch bij mij als ik het niet consistent elke dag neem.. en alleen dan wordt het draagbaar. Wil echt me haren uit me hoofd trekken en me huid open krabben als ik zo'n dosis op een lege maag neem.. Ligt misschien aan mij..
Enigste waar ik persoonlijk wat van merk is citruline (9gram) en caffeine (crash, zweten etc. vermijd het liever). Beta-alanine en creatine merk ik eigenlijk niks van, heb van beide nog 1 pot liggen als laatste "test". Heb ook nog agmatine liggen, maar zal die niet binnenkort gebruiken.
Probleem met beta-alanine is eigenlijk dat het maanden duurt om volledig te laden.. is toch wel moeilijk om een verschil te merken.. en is het dan je geld wel waard? 3 gram tintelt als een b*ch bij mij als ik het niet consistent elke dag neem.. en alleen dan wordt het draagbaar. Wil echt me haren uit me hoofd trekken en me huid open krabben als ik zo'n dosis op een lege maag neem.. Ligt misschien aan mij..
SHiiiit! 9g Citrulline? Ik heb al een behoorlijke pomp met 2-3g. Zoveel Citrulline zou waarschijnlijk de reden zijn van jouw overmatig zweten, vooral met caffeine erbij.
Zweet ook wel behoorlijk op 9 gram haha. T-shirt wordt echt zijknat op leg day (deadlift ook nog is deze dag).Neem al maanden geen caffeine. Ik trek die caffeine caps niet zo goed. Ik zweet veel als ik ze neem/oververhit en als ik ze neem op een lege maag of als ik moe ben dan crash ik daarna best hard. Heb ook een keer een dikke havermout/pindakaas shake gedronken voor de training en toen zo'n caffeine cap.. Toen ik klaar was met me squats kwam de shake weer bijna naar boven