XXL Nutrition

Zelfgemaakte shakes voor tussendoor?

Erik0

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m89
Massa
76kg
Vetpercentage
18%
Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een eiwitrijk recept voor tussendoor. Ik probeer te minderen in brood, dit eet ik alleen nog maar om 12:00 en dan 4 tot 5 sneden, omdat we dit op het werk in de kantine krijgen. 'S ochtends alleen nog een bak havermout met melk en eventueel een klein stukje 70% puur chocolade voor de smaak, en dan nog een halve bak kwark met een klein beetje jam.

Nu merk ik alleen dat ik tussen de grote maaltijden door niet voldoende calorieën binnen krijg, met name eiwitten. Een eiwit shake pak ik 's avonds na de training al (3 keer sportschool en overige dagen hardlopen, 1 rustdag per week). En ongezouten noten tussen het avondeten en de kwark vóór het slapen. Het liefst eet ik geen boterhammen tussendoor, maar ik kan ook geen maaltijd opwarmen op het werk. Ik zoek dus iets eenvoudigs en dacht aan een shake. Geen bewerkte snelle eiwit shake maar een het liefst zo natuurlijk mogelijk, met voldoende vitaminen en eiwitten, waarvan ik de helft om 10:00 kan wegwerken en de helft rond 15:00.

Iemand goede recepten? Of heeft iemand een beter idee voor de maaltijd tussendoor?

Appel of banaan
Blikje tonijn

Ipv shake

Terug
Naar boven