Fitness Seller

zelfgemaakte weightgainer

muscle mike

Cool Novice
Waardering
11
Lengte
1m86
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

momenteel ben ik aan het bulken maar net als velen andere heb ik maar beperkt pauze op mijn werk. Dit betekent dat ik in de 15 minuutjes in de ochtend en middag gewoon niet voldoende kan eten. Een weightgainer is een goede optie daar ik deze tussendoor makkelijk kan weg drinken, maar met een emmer van 2,5 KG doe ik gemiddeld 2 weken en dit wordt me ondertussen een beetje te prijzig.

Zijn er hier mensen die zelf shakes maken met een goede KH, E en vet verhouding? Tips, ideeën?

Groet, Mike

Ik eet op me werk altijd brinta/havermout. Doe hier ongeveer 1minuut over en zeg altijd dat ik dan een rookpauze heb.

Als ik werk heb gemiddeld 45 min gesplitst in pauzes van 15 min dan eet ik rijst kip en groenten gaat best wel wat snel eten maarja

Havermout of Brinta, met Melk, Whey, Pindakaas en Banaan;)

Vul op voorhand ja shaker met oats en whey, tijdens je pauze doe je er een halve liter melk of water bij. En voila, je hebt een goeda maaltijd binnen

idd brinta, haver, whey, noten, rozijnen, cocosrasp, speculaaskruiden .... . Kan je paar minuutjes in microgolf zetten en dan heb je nog 10 min om je lekkere pap naar binnen te krijgen.

Terug
Naar boven