MuscleMeat

zenuwachtig

Bezoekers in dit topic

betablokkers helpen niet tegen de zenuwen, da's tegen een te hoge bloeddruk

ikzelf neem zyprexa (op voorschrift), vlakt alle overbodige zenuwachtigheid af en doet je mentaal normaal functioneren alsof je geen roids nam.
is bovendien sterk eetlustopwekkend.
een kwartje van een pilletje van 5mg daags is ruimschoots voldoende, ze zijn nogal straf (anders zou je té rustig/onverschillig worden)
 
betablokkers helpen niet tegen de zenuwen, da's tegen een te hoge bloeddruk

ikzelf neem zyprexa (op voorschrift), vlakt alle overbodige zenuwachtigheid af en doet je mentaal normaal functioneren alsof je geen roids nam.
is bovendien sterk eetlustopwekkend.
een kwartje van een pilletje van 5mg daags is ruimschoots voldoende, ze zijn nogal straf (anders zou je té rustig/onverschillig worden)

Heb jij ze wel op een rijtje bro,zeprexa adviseren?

Zwaarste middel tegen psychoses,en andere ZEER ZWARE psygische aandoeningen.Hoe wil je ze overgens breken,zijn coated tabs?

SintJanskruid,NOOIT en te NEVER samen met 17aa middelen (weet niet of TS dat gebruikt)
Is een middel dat zwaar op je lever inhakt.
 
Heb jij ze wel op een rijtje bro,zeprexa adviseren?

Zwaarste middel tegen psychoses,en andere ZEER ZWARE psygische aandoeningen.Hoe wil je ze overgens breken,zijn coated tabs?

SintJanskruid,NOOIT en te NEVER samen met 17aa middelen (weet niet of TS dat gebruikt)
Is een middel dat zwaar op je lever inhakt.

Zyprexa is niet zo heel zwaar hoor. Ik heb veel verschillende anti-psychotica geslikt en die vond ik juist erg licht. Risperdal is wel ziekelijk en van Seroquel ga je hard spacen en slaap je zo diep dat je s'ochtends echt niks snapt. :)
 
jullie zijn niet in orde daarboven,antipsychotica adviseren omdat TS beetje last van zenuwen heeft..........get real zeg.Bij een zware psychose,bij bipolaire storing helpt overgens maar 1 ding,dat is zyprexa.En dat adviseer je iemand hier,psychotiser moet het niet worden.
Jammer dat negatieve karma niet meer bestaat.

Oh ik heb spierpijn,moet je morfine nemen,voel je nix meer......nee hoor morfine is niet zo erg....heroine das pas heftig.....verdomme ik word echt f@cking pissed over dit soort dingen.
 
jullie zijn niet in orde daarboven,antipsychotica adviseren omdat TS beetje last van zenuwen heeft..........get real zeg.Bij een zware psychose,bij bipolaire storing helpt overgens maar 1 ding,dat is zyprexa.En dat adviseer je iemand hier,psychotiser moet het niet worden.
Jammer dat negatieve karma niet meer bestaat.

Oh ik heb spierpijn,moet je morfine nemen,voel je nix meer......nee hoor morfine is niet zo erg....heroine das pas heftig.....verdomme ik word echt f@cking pissed over dit soort dingen.

ik ben het hier helemaal mee eens... als je niet tegen de sides van een beetje tren-ace kunt.. sja, gebruik het dan niet meer! maar ga niet met dit soort middelen experimenteren ofzo... jeez!
 
betablokkers helpen niet tegen de zenuwen, da's tegen een te hoge bloeddruk

ikzelf neem zyprexa (op voorschrift), vlakt alle overbodige zenuwachtigheid af en doet je mentaal normaal functioneren alsof je geen roids nam.
is bovendien sterk eetlustopwekkend.
een kwartje van een pilletje van 5mg daags is ruimschoots voldoende, ze zijn nogal straf (anders zou je té rustig/onverschillig worden)

betablokkers kunnen wel degelijk helpen tegen zenuwen.

die zyprexa is mss wel wat
 
Heb jij ze wel op een rijtje bro,zeprexa adviseren?

Zwaarste middel tegen psychoses,en andere ZEER ZWARE psygische aandoeningen.Hoe wil je ze overgens breken,zijn coated tabs?

SintJanskruid,NOOIT en te NEVER samen met 17aa middelen (weet niet of TS dat gebruikt)
Is een middel dat zwaar op je lever inhakt.

ja ,ik gebruik ook 17aa middelen
 
jullie zijn niet in orde daarboven,antipsychotica adviseren omdat TS beetje last van zenuwen heeft..........get real zeg.Bij een zware psychose,bij bipolaire storing helpt overgens maar 1 ding,dat is zyprexa.En dat adviseer je iemand hier,psychotiser moet het niet worden.
Jammer dat negatieve karma niet meer bestaat.

Oh ik heb spierpijn,moet je morfine nemen,voel je nix meer......nee hoor morfine is niet zo erg....heroine das pas heftig.....verdomme ik word echt f@cking pissed over dit soort dingen.

wat zou jij doen dan "kriel"?
 
MEDITATIE!!!! proberen helpt uitstekend.
 
zou wat valeriaan gebruiken,kan niet zoveel kwaad.

maar ben je zo vreselijk nerveus,dat je anti psychotica moet gaan gebruiken,moet je een andere hobby gaan zoeken imo
 
jullie zijn niet in orde daarboven,antipsychotica adviseren omdat TS beetje last van zenuwen heeft..........get real zeg.Bij een zware psychose,bij bipolaire storing helpt overgens maar 1 ding,dat is zyprexa.En dat adviseer je iemand hier,psychotiser moet het niet worden.
Jammer dat negatieve karma niet meer bestaat.

Oh ik heb spierpijn,moet je morfine nemen,voel je nix meer......nee hoor morfine is niet zo erg....heroine das pas heftig.....verdomme ik word echt f@cking pissed over dit soort dingen.

Ik hoop niet dat je mij daar ook onder schaart want dan heb ik mij niet volledig geformuleerd denk ik (mijn excuses). Ik bedoelde er namelijk niet mee dat de TS psychoactieve medicatie moet gaan gebruiken voor zijn tren trillingen. Dat zou een beetje imbeciel zijn.
 
Wat kan je het beste doen als je rusteloos ,zenuwachtig wordt van de aas??
vooral bij tren-a heb ik het fel.



Ik hoop niet dat je mij daar ook onder schaart want dan heb ik mij niet volledig geformuleerd denk ik (mijn excuses). Ik bedoelde er namelijk niet mee dat de TS psychoactieve medicatie moet gaan gebruiken voor zijn tren trillingen. Dat zou een beetje imbeciel zijn.


Voortaan dan maar even de topictitel lezen voor je reageert
 
zou wat valeriaan gebruiken,kan niet zoveel kwaad.

maar ben je zo vreselijk nerveus,dat je anti psychotica moet gaan gebruiken,moet je een andere hobby gaan zoeken imo

nee, ik vraag gewoon wat jullie zouden doen. Ik ben wel altijd n nerveus manneke geweest :D
Laatste tijd wordt het erger.
 
Wat kan je het beste doen als je rusteloos ,zenuwachtig wordt van de aas??
vooral bij tren-a heb ik het fel.

plantisol deed het ook altijd goed bij mij( zit o.a. valeriaan in) , ohja en als lui je irriteren ze gewoon keihard uitschelden. Je moet je energie emoties ook zeker niet opkroppen, als het even kan gooi ze er uit!. Judo, boksen stoeien werkte ook allemaal erg goed voor mij. Extra vaak aftrekken, of nken doet het ook goed.
 
plantisol deed het ook altijd goed bij mij( zit o.a. valeriaan in) , ohja en als lui je irriteren ze gewoon keihard uitschelden. Je moet je energie emoties ook zeker niet opkroppen, als het even kan gooi ze er uit!. Judo, boksen stoeien werkte ook allemaal erg goed voor mij. Extra vaak aftrekken, of nken doet het ook goed.

nken idd,maar heb nu al tijdje geen vriendin meer .
 
Voortaan dan maar even de topictitel lezen voor je reageert

Nee dat is het niet. Ik reageerde gewoon puur op dat Zyprexa een zwaar middel genoemd werd. Of de TS dan wel of geen Zyprexa wil nemen voor zijn probleem is zijn keus maar ik raad dat zeker niet aan.
 
Back
Naar boven