- Waardering
- 2
Ik ben afgelopen Zaterdag begonnen met winny injects. 50mg eod. Nou ik me daar telkens een zere benen! Ik kan niet eens normaal de trap op en af lopen, is behoorlijk pijnlijk. Mn linkerbeen heb ik afgelopen Woensdag geinjecteerd en nu nog erg last van.
Nu hoorde ik van DBC01 dat het bij Zambon normaal was dat je enorm pijnlijke spuitplekken krijgt, maar ik heb dus GS winny, en dat doet ook enorm pijn.
Nou volgende keer probeer ik Zambon (mss dat ik daar iets anders op reageer) , en als dat hetzelfde k*tresultaat geeft dan ga ik voortaan wel voor orals, of ik zoek wel een middel dat een gelijk resultaat geeft.
Nu hoorde ik van DBC01 dat het bij Zambon normaal was dat je enorm pijnlijke spuitplekken krijgt, maar ik heb dus GS winny, en dat doet ook enorm pijn.
Nou volgende keer probeer ik Zambon (mss dat ik daar iets anders op reageer) , en als dat hetzelfde k*tresultaat geeft dan ga ik voortaan wel voor orals, of ik zoek wel een middel dat een gelijk resultaat geeft.

Je snapt zelf toch ook wel dat dat zeer doet je bovenbenen zitten vol met bloedvaten en zenuwen. winstrol depot gewoonmet een kort insuline naaldje in je schouders zetten das meer dan voldoende gaan gekloot met zere benen. Ik heb nog bijna nooit in mijn benen geinjecteerd (tenzij he voor de stof noodzakelijk was ) en nou moet ik zelf zegen dat ik best wel voorruit ben gegaan door de jaren heen.