AndroidHealthClinic

Zere bovenbenen door GS winstrol inject....

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Ik ben afgelopen Zaterdag begonnen met winny injects. 50mg eod. Nou ik me daar telkens een zere benen! Ik kan niet eens normaal de trap op en af lopen, is behoorlijk pijnlijk. Mn linkerbeen heb ik afgelopen Woensdag geinjecteerd en nu nog erg last van.

Nu hoorde ik van DBC01 dat het bij Zambon normaal was dat je enorm pijnlijke spuitplekken krijgt, maar ik heb dus GS winny, en dat doet ook enorm pijn.

Nou volgende keer probeer ik Zambon (mss dat ik daar iets anders op reageer) , en als dat hetzelfde k*tresultaat geeft dan ga ik voortaan wel voor orals, of ik zoek wel een middel dat een gelijk resultaat geeft.

Leviathan zei:
Ik ben afgelopen Zaterdag begonnen met winny injects. 50mg eod. Nou ik me daar telkens een zere benen! Ik kan niet eens normaal de trap op en af lopen, is behoorlijk pijnlijk. Mn linkerbeen heb ik afgelopen Woensdag geinjecteerd en nu nog erg last van.

Nu hoorde ik van DBC01 dat het bij Zambon normaal was dat je enorm pijnlijke spuitplekken krijgt, maar ik heb dus GS winny, en dat doet ook enorm pijn.

Nou volgende keer probeer ik Zambon (mss dat ik daar iets anders op reageer) , en als dat hetzelfde k*tresultaat geeft dan ga ik voortaan wel voor orals, of ik zoek wel een middel dat een gelijk resultaat geeft.
In je schouder zetten onderhuids daar heb je het minste last van.

adrbeest zei:
In je schouder zetten onderhuids daar heb je het minste last van.

hoezo onderhuids... lijkt me dat de winstrol niet echt lekker zijn werk gaat doen... niet voor nix intraMUSCUlair toedienen toch?

jw

Ja, pijn met Winstrol injecties zal je altijd blijven houden...
Bij sommige AS op olibasis kan je het ook krijgen, waar teveel BA in zit...

wie mooi wil zijn moet pijn lijden LEVIATHAN;)

• Topic Starter Topic Starter
jweigeman zei:
Ja, pijn met Winstrol injecties zal je altijd blijven houden...
Bij sommige AS op olibasis kan je het ook krijgen, waar teveel BA in zit...

Idd...ik heb t met de test van GS ook. Nu heb ik onlangs wat van die winny in mn mond gedaan en het irriteert behoorlijk in keel en slokdarm, dat zal de reden zan ook wel zijn dat je spieren er niet lekker op reageren rondom het spuitdepot.

Ik hobbel nog wel ff verder met wat paracetamol m. coffeine. Dat verlicht wel iets.

ik had het met zambon ook stijve pijnlijke schouders(EOD)maar na de3e week went het wel :D

dream warrior zei:
ik had het met zambon ook stijve pijnlijke schouders(EOD)maar na de3e week went het wel :D

Ik blijf het wel in mn been injecteren, moet er niet aan denken om 24/7 met zere schouders te lopen....gaat mn complete training naar de klote.

Ik spuit het in mn kuiten dan heb ik er wel last van maar deze pijn is wel lekker ;) en je loopt het er zo uit dan :)

red zei:
Ik spuit het in mn kuiten dan heb ik er wel last van maar deze pijn is wel lekker ;) en je loopt het er zo uit dan :)

Mijn benen zijn inmiddels zo pijnlijk stijf dat ik de trap op en afloop als een halve invalide, broek aantrekken gaat ook lekker moeizaam en normaal lopen is dr ook niet meer bij. Paracetamol slikken doe ik normaal vrijwel nooit maar slik t nu al 3 dgn.

1 ding is zeker: voor mij geen GS winstrol inject meer. Ik heb t met de test ook wel maar aangezien ik dat slechts 1 x/week hoef te injecteren heb ik er maar 2 dgn last van. Nu net op het moment dat het weer beter gaat moet ik weer spuiten.

Injecteren gaat ook klote, ik loop nu de laatste tijd tegen dezelfde shit aan als DBC01.....naald raakt verstopt, moet per injectie minstens 2 naalden gebruiken en n keer of 3 prikken.

Leviathan zei:
Mijn benen zijn inmiddels zo pijnlijk stijf dat ik de trap op en afloop als een halve invalide, broek aantrekken gaat ook lekker moeizaam en normaal lopen is dr ook niet meer bij. Paracetamol slikken doe ik normaal vrijwel nooit maar slik t nu al 3 dgn.

1 ding is zeker: voor mij geen GS winstrol inject meer. Ik heb t met de test ook wel maar aangezien ik dat slechts 1 x/week hoef te injecteren heb ik er maar 2 dgn last van. Nu net op het moment dat het weer beter gaat moet ik weer spuiten.

ik ken een geval dat precies hetzelfde is als jij. Alleen hij gebruikte GS test prop. Opwarmen van de vail schijnt iets te helpen.

leg de spuit effe in warm water , (als je de vail verwarmt koelt ie weer af in de spuit)
Zelf zet ik hem in mijn schouders,nog nooit stijf of echt pijnlijke plek gehad.
probeer zo min mogelijk te trillen met de spuit.

blackbitch zei:
leg de spuit effe in warm water , (als je de vail verwarmt koelt ie weer af in de spuit)

de vail bleef nog minuten warm, dus dat is gen probleem.

hoi....

als ik je bericht zo lees ben je niet zo handig met injecteren want als je je spuit waar je
inject in zit nu even onder de beetje warme kraan zet ,zet de inject een stuk gemakkelijker want als de inject stof een beetje warm is is hij vloeibaarder en zet wat gemakkelijker dan...
verder kan ik je wel een ding vertellen de injects van cs zijn van goede kwaliteit en ik kan het weten ,want ik ben een bodybuilder van 120 kg en kuur altijd met gs producten
en ze zijn ook goed getest.
groet....

blackbitch zei:
Verwarmen en spuit stil houden maakt bij mij een verschil van 3 dagen zere reet of totaal geen(!) pijn.. Ik hou gewoon ff de spuit onder de warme kraan en laat mijn vriendin injecteren die heeft een wat stillere hand..

ppffff wat hebben jullie nou in godsnaam met spuiten in je benen ??? Je snapt zelf toch ook wel dat dat zeer doet je bovenbenen zitten vol met bloedvaten en zenuwen. winstrol depot gewoonmet een kort insuline naaldje in je schouders zetten das meer dan voldoende gaan gekloot met zere benen. Ik heb nog bijna nooit in mijn benen geinjecteerd (tenzij he voor de stof noodzakelijk was ) en nou moet ik zelf zegen dat ik best wel voorruit ben gegaan door de jaren heen.

Was mn bedoeling anders ook geweest om t in mn schouders te injecteren Jerry....alleen de GS winstrol-ject zul je niet door een insulinenaald krijgen.

Ik gebruik 40x0.8 naalden en deze raken al geregeld verstopt.

Terug
Naar boven