AndroidHealthClinic

Zet aub je fiets op slot....

Toch we typisch dat dat meisje steeds te vinden is in de buurt van die overlast veroorzakende hangjongeren.... Ook typisch dat die jongeren wel zoveel overlast veroorzaken dat de politie erbij geroepen werd, maar dat het meisje volkomen vertrouwen had dat niemand in die groep ook maar iets met haar niet op slot staande fiets zou gaan doen.....

Ik snap de gedachte achter dit soort boetes wel. Het is meer een schrikeffect, dat ze willen bewerkstelligen, zodat mensen beter op het gedrag letten, dat ze vertonen. Vandaar, dat de boete ook niet echt hoog is.
Als fietsen gestolen worden, kost het de maatschappij namelijk meer geld. Als iedereen maar gaat schuilen in bushokjes, kunnen de klanten van de busmaatschappij er niet meer staan of als er alleen maar gajes (hangjongeren) in staat, gaan mensen er ook niet meer in.
Ik kan het dus wel begrijpen, dat de staat daar iets voor verzint. Echter, leuk is anders.:D

OMFG!!! Wat een stel fag's zeg... Tegenwoordig willen ze OVERAL geld uittrekken!

waar blijft spiertje 16's reactie nou toch?:rolleyes:

Euhh,dit is 'hier' al lang bekend?

Fiets moet op slot, bij een maat van me hadden ze (politie) zn fiets voor zn huis meegenomen (stond op stoep). Toen ie naar het bureau ging om aangifte te doen hadden ze zn fiets daar, kon ie mooi een boete betalen.

Yes... Ik zet mijn fiets op slot, wat gebeurt er?

Banden worden platgestoken met een mes...

• Topic Starter Topic Starter
fietsen zonder zadel is wel erg gay

echt belachelijk, net als die vrouw die een boete kreeg omdat ze haar eigen plastic zakje weggooide in een vuilnisbak in het park :(

Terug
Naar boven