XXL Nutrition

zie je sustanon in bloed?

jeroendeng

Novice
Waardering
0
Beste allemaal,

ik wil binnenkort gaan beginnen met een kuur sustanon van 7 weken (elke week 2 ml). Maar nu heb ik een probleem, ik doe de studie HBO-Verzorging en moet daarvoor wat vaccinaties krijgen en ook een bloedonderzoek ondergaan om in het ziekenhuis te kunnen werken. mijn vraag is dan ook: kunnen ze in het bloed zien of ik een kuur gebruikt heb? kijken ze uberhaupt naar die waardens in het bloed bij een bloedonderzoek? en zo ja hoelang blijft sustanon in het bloed zitten? ik hoop een bericht van iemand die hier iets over weet te ontvangen.

Groeten jeroen

Het is zeker te zien ja!! Mits ze ernaar zoeken natuurlijk :)

Ze kunnen het vrij makkelijk zien als je testosterongehalte in je bloed te hoog zit. Als ze jou een bloedafname doen binnen de periode dat er nog veel van de sustanon in je bloed zit gaan ze dat zeker zien. Volgens mij is de kans op een volledige check up in jou geval ook vrij groot.

ze gaan dit niet nazien. wat ze gaan nakijken is of je besmettelijke ziektes hebt en welke antilichamen je hebt. kwestie van weten welke vaccinaties je nodig hebt. als je levertesten zouden gestoord zijn door AS,zullen ze dit wel zien, maar dan weten ze nog niet dat dit door AS komt. en van een beetje sustenon zal dat wel niet. om AS na te kijken, moeten ze specifieke testen doen.

flex170558 zei:
Ze kunnen het vrij makkelijk zien als je testosterongehalte in je bloed te hoog zit. Als ze jou een bloedafname doen binnen de periode dat er nog veel van de sustanon in je bloed zit gaan ze dat zeker zien. Volgens mij is de kans op een volledige check up in jou geval ook vrij groot.
veronderstel je dat of ben jij daar zeker van? ik ben er zeker van dat ze testosteronwaardes niet gaan nazien. veel te duur en te omslachtig. doen ze niet zomaar. als je in de verzorging gaat werken, is het niet de bedoeling dat ze een grondige check-up doen. ziektes, besmetting en antilichamen, dat moeten ze weten.

Ze gaan idd geen onderzoek naar AAS doen dit is inderdaad veel te duur om zomaar ff te doen ter info .ik had drive in men bloed toen ze me die zelfde teste namen voor men redders cursus .Dan hadde ze mij ook wel ff apart geroepen ;)

Kenjie zei:
Ze gaan idd geen onderzoek naar AAS doen dit is inderdaad veel te duur om zomaar ff te doen ter info .ik had drive in men bloed toen ze me die zelfde teste namen voor men redders cursus .Dan hadde ze mij ook wel ff apart geroepen ;)

Ik geloof niet dat het te duur is om zo'n test te doen, maar het heeft meer te maken ofdat het noodzakelijk is ivm met de wet op de privacy zullen ze niet op meer zaken testen dan strikt noodzakelijk.
Besmettelijke ziektes zal hier wel een onderdeel van zijn , gezien het werkveld.

MrJ zei:
Denk niet dat op AAS getest wordt hoor. :)

Verder kan je hier de halfleven en detectietijden vinden:
http://forum.dutchbodybuilding.com/leerzame-threads-info-faqs/halfleven-detectie-tijden-5938.html

Neej lijkt me ook niet dat ze naar AAS gaan zoeken.. Maar als ze zijn bloed testen zien ze wel dat zijn hb hoger is en schildklier hormoon lager dan normaal is enz.. Dus ze hebben dan wel door dat er wat niet klopt lijkt me..

Mischien dat ik het verkeerd zie.. !?

Bon allereerst er is een verschil tss naar anabolen zoeken en een simpele check up. Wanneer er een dopingtest gedaan wordt dan komt dit idd duur uit en daar gaan ze zich nooit mee bezig houden. Maar bij een gewone bloedproef die ik bij mijn arts doe ziet hij makkelijk hoeveel testosteron er in mijn bloed zit. Is dat ver boven de waarden dan is de link snel gelegd. Kostprijs max 20 euro...

flex: als ik mijn bloed laat testen, heb ik mijn uitslagen altijd binnen twee dagen, behalve die test waar ze mijn hoeveelheid testosteron en dht willen bepalen. daar moet ik altijd twee weken op wachten. en dan kom jij hier vertellen dat ze dat onmiddelijk kunnen zien. wel raar. bij welke dokter ga jij?

Terug
Naar boven